Han får vinballe vid penetrerande sex
Min kille blir stenhård och stor när jag suger av honom, alltså det är det bästa han vet, även om jag också vet att han tycker om annat typ av sex som att slicka/fingra mig och penetrera eller att jag runkar eller smeker honom. Dock har jag märkt att han får lite vinballe när vi går över från att jag ger honom oralsex till pentetrationssex, han har alltså blivit och varit stenhård först och sen slaknar han, aldrig helt, men han är inte lika stenhård i många positioner.
Har ju försökt se mönster och när jag är väldigt våt så upplever jag att det blir så mer, även i vissa positioner som när jag rider honom. Märker även att han blir hårdare av att jag trycker på ovansidan av min fitta alltså så att Trycket på hans kuk blir högre om ni förstår?
Detta har fått mig osäker på om jag kanske är slapp Eller som att doppa en korv i en hink som vissa killar brukar ge uttryck att det kan kännas nä en tjej är slapp. Förstår ju att friktionen blir mindre när jag är väldigt våt men ändå?mår väldigt dåligt över detta och jag gör knipövningar och har aldrig upplevt problem förut men blivit mer och mer osäker. Är 27 år. Han har väldigt stor kuk också så det är inte han som är liten, för att slippa sådana kommentarer.
Sen kan han bli väldigt hård igen i andra positioner som bakifrån Etc men det hör ofta ihop med hur mycket jag själv känner- därför tänker jag ännu mer att jag kanske är slapp