Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

BIM oktober - 2022

Jag hittade hit! Fick min mens idag så bara försöka igen. 

Går in i andra försöket sen vi slutade med piller. Gissar på BIM 6/10 då jag inte är helt säker på min cykel första var 27 dagar och denna 29 men på ett ungefär bör det stämma.

Vi har barn sedan innan, jag tre stycken och min pojkvän 2 Glad

4/10 ettanvandarnamn123
    6/10 Trana123 
    6/10 Hannis1983 
    20/10 Ellie0411

• Hannis1983
    Trana123 skrev 2022-09-08 15:24:32 följande:

Jag är dock osäker haha, endast så är mensen på g eller så har jag blivit gravid SNABBT efter pilleravslut. 

haft mensvärk i 4 dagar nu, och är inne på tredje dagen med rosa flytningar emellanåt. Imorse var det lite mer blod, men inte alls mycket så va stensäker på att mensen kom, så därför gjorde jag denna tråden 😂 men nu har det inte varit nåt mer! 

grav.testen och ägglossningstesten är negativa, men hade äl redan 5 dagar efter pilleravslut å sexade då en dag bara, så det är ju minimal chans.. 

men har gett upp denna månaden ändå redan för ja tror inte det kan gå så snabbt, men man hoppas ju haha

åh spännande! Då håller jag tummarna att det gått fort Glad

• Hannis1983
    Andromeda326 skrev 2022-09-26 10:50:17 följande:
    Känner samma, får ömma bröst och känslig livmodertapp så det är inte jättefestligt för min del att ligga runt äl.

Samma här känner mig så öm i samband med äl. så skönt att det är flera 😃

• Hannis1983

Här är mensen på gång så får hoppa in i en november tråd när någon skapat än. Jag är värdelös på sånt så jag väntar 😂 
    lycka till alla ni som väntar på att mensen ska utebli! Håller tummarna för er alla! 

Svar på tråden BIM oktober - 2022