Inlägg från: Ellie0411 |Visa alla inlägg
  • Ellie0411

BIM oktober - 2022

Jag är gärna med här! 

Jag och sambon planerar första försöket till första barnet nu nästa cykel! Beräknad BIM blir runt 20/10 men då min mens är något oregelbunden så kan det ju flytta lite på sig :) 

Kul med försök till syskon för er :D 

Lägger till mig själv i listan! 

6/10 Trana123 
    20/10 Ellie0411

• Ellie0411

Stort grattis till er som plussat! ❤️ 

Har hållt mig lite frånvarande i tråden men läst allt! Nu börjar vi närma oss ÄL här och enligt min app är idag första dagen på fertilt fönster så nu är det bara att köra på! Fått till det en gång redan men får steppa upp nu till veckan då planerad ÄL är cirka torsdag 6/10. 

Hoppas att fler plus börjar ramla in snart! 

• Ellie0411

Första försöket för mig och sambon. Märker ju att en blir lite tokig direkt 😂 Fick fast gubbe på ÄL-testet igår vid 17.00. Väckte sambon kl 07:15 för att hinna med mys innan jag börjar jobbet. Han fick snällt vakna, leverera och sedan somna om då han är ledig idag 😂

• Ellie0411

Min ÄL blev förskjuten från cirka 6 okt (enligt app) till 9/10 okt denna månaden så får snällt vänta med BIM till cirka 25 okt (tidigare prel 20 okt), segt :P 

Fick peak på ÄL-testet i söndags 9/10 så tänker ÄL-dag är runt 10/10 någonstans, så skulle tippa på att jag är på ÄL+4/5. Kände ett sting av molnande värk idag vid kl 17, ändå så pass att jag stannade upp och reagerade på det. Läst så många olika uppgifter om när implantation brukar ske, om det är runt nu eller senare mot ÄL+7/8? Tänker att det nog måste vara senare så försöker verkligen ställa in mig på att jag MÅSTE inbilla mig så här tidigt? men hoppas ju ändå. Överanalyserar ju som aldrig förr:) 

• Ellie0411

Åh vad roligt, grattis t123! 😍 

Jag kunde ju inte låta bli så testade igår kväll på ÄL+8. Toknegativt såklart haha. Det här med tålamodet att hålla ut ett par dagar till! 

• Ellie0411
    Boomsin skrev 2022-10-19 13:09:51 följande:

Är det fler än jag som är jätte trött? Har varit super trött senaste dagarna. Funderar på om det kan vara ett symptom haha

En till här trots att jag sov bra inatt. Det slog till på förmiddagen idag och håller i sig nu, känner mig helt ofokuserad. 
  • Ellie0411

Är på ÄL+9 och har varit som ett riktigt åskmoln idag. Irriterad och tjurig på ett sätt jag sällan är tjurig på. Känner någon igen sig? 😅

• Ellie0411

Mensen kom idag! Hoppar vidare till nästa tråd 🥰 lycka till alla som är kvar! håller tummarna för fler plus!

• Ellie0411

Var eventuellt lite snabb med att hoppa ur tråden. Fick en liten blödning i lördags, mer som typ bruna flytningar och lite lite blod, men inte alls så att något skydd behövdes. Trodde mensen anlände men nu lyser mensen åter med sin frånvaro (borde ha kommit redan eller som absolut senast imorgon).

Har fått jätteont i ländryggen, som ihållande molnande värk. Känner mig matt och på gränsen till skakig i kroppen och morgonkvargen var kämpig att få ner. Antingen är jag extremt skengravid eller så är det något på gång. 

Har varit ute och köpt nya test nu på lunchen och det kliar i testfingrarna men får fint lägga band på det! Min sambo vill så gärna vara med när vi tittar på testet och ?få reda på det tillsammans? om det är något.

Fortsättning följer! 

Svar på tråden BIM oktober - 2022