BIM oktober - 2022

😍😍😍

Tack snälla allihopa, känns overkligt! Nu håller vi tummarna att det stannar hela vägen ❤️
jag är inne å läser flera gånger varje dag å hejar å håller tummarna för alla er här inne!! Hoppas det blir många plus nu!! 😍
Har varit borta ett ta och ser nu att nån plussat! Wow stoooort grattis!! 
Kul att få läsa lite uppdateringar i tråden. Jag tror att jag hade ägglossning förra helgen för jag hade ont på ena sidan och kände mig våtare än vanligt. Har en konstig tyngd över livmodern så jag hoppas att det kan ha tagit sig. Har oregelbunden ägglossning så om jag har släppt något ägg eller ej återstår att se. Kanske den till och med kommer lite senare
Har bim 14/10 så än är det tid kvar.
1/10 Alleb
Stort Grattis Trana123!! 😍
Smitta oss alla med det där plusset 😃
Åt du några kosttillskott eller vitaminer? Eller har du något annat bra tips? 😍
Ska försöka smitta er alla! 😍
alltså nej vitaminer eller något, inga tips alls förutom att ha sex! 😆
jag hade äl den 13e, vi låg den 10e, 12 och 13e.
jag slutade med minipiller den 23/8, å har hört att man är extra fertil efter det så kanske berodde på det att det tog sig direkt?
Jag har frågor till experterna, behöver lära mig mer.
Ni som tar många ÄL-test och ser hur det bara under en dag går från ett svagt streck (negativt) till ett starkt streck (dvs positivt)
När ni ser det positiva, när väljer ni att ha sex med er partner?
Direkt? Även 24-48 h efter positivt test? Eller kanske mer?
Tänker på de som ligger ca varannan dag, agerar ni inte på ett positivt ÄL test? Dvs ändrar beteendet?
En annan fråga, jag får lätt svamp när killen kommer i för ofta. Vilket inte känns som en optimalt miljö för spermier och ägg när man ska göra en bebis. Någon som upplevt likande problem och har tips på hur man kan motverka detta?
Många frågor nu 😅 Vill bara maximera inför nästa ÄL🤗
Svarar dig igen!
När jag säg att strecken började öka (inte till positivt) så låg vi den kvällen, en lördag, så tog jag ett dagen efter som var samma som dagen innan så då låg vi inte. dagen efter det, alltså måndag och tisdag fick jag positivt äl-test så då låg vi dessa dagar. Sen la vi ner verkstan! Kan bifoga hur äl-testen såg ut när vi börja ligga! 😊
Svarar dig igen!
När jag säg att strecken började öka (inte till positivt) så låg vi den kvällen, en lördag, så tog jag ett dagen efter som var samma som dagen innan så då låg vi inte. dagen efter det, alltså måndag och tisdag fick jag positivt äl-test så då låg vi dessa dagar. Sen la vi ner verkstan! Kan bifoga hur äl-testen såg ut när vi börja ligga! 😊

jag fick ju tidigare äl än beräknat men skriver upp mig
ändå 🙈
28/9 Trana123 
1/10 Caaamilla
1/10 MammaHmor
Vill passa på att gratulera alla i gruppen som plussat, är det första försöket för alla eller har det tagit ett tag för er?
Jag har räknat ut att min nästa ägglossning bör ske runt 17/10. Känns som en evighets tid dit.
Jag börjar fundera på om mitt låga järnvärde (blodvärde jättebra) kan påverka fertilitet?! Någon som har någon aning om det?
Tips på kosttillskott som kan hjälpa att öka chanserna? Vill så himla gärna ha ett plus nu nu nu. Gossen på 7 längtar efter lillasyskon med.
Äl+10 (/BIM-4). Negativt med Babyplans testa tidigt-stickor. Är det kört då? 🤔
Grattis till er som börjat få plus hör. Kul att se lite hopp när allt känns dystert!
ÄL+5 här bara och testoman som man ör håller man på att gå bananas för att man den här månaden skulle "ta det lugnt" "tänka på annat" men ändå hönger man här och tokanalyserar symptom... hehe
är dock lite orolig och har sista månaderna börjat ge upp hoppet 4-6 dagar efter ägglossning om ingen nidblödning kommit? Vet inte varför jag hängt upp mig på detta men det känns som att ALLA får det nu och vart jag än löser så har alla fått en nidblödning vid graviditet (förstår att det inte är alla som i "alla" men ni fattar grejjen..)
Hur vanligt är det egentligen? Ni som plussat eller har tidigare erfarenhet, har ni märkt av någon blödning när ägget fästs?
CB ultratidigt som bara skriver gravid eller inte gravid mäter från 10. Verkar vara väldigt känsligt då jag fick det absolut svagaste svagaste strecket på CB ultratidig-sticka samma dag (inte samma urin)
Texten står kvar LÄNGE
CB veckoindokator mäter från 25.
Texten står endast kvar i 24h
appropå vad ni pratade om innan att köpa digitalt.
Hejsan! Jag hoppar gärna in i tråden, om än lite sent! Har BIM 12/10.
Första försöket för oss.
Har inga direkta symtom, råkar bara vara kass i magen och fiser konstant men gissar att det inte är gravidsymtom utan någon bakterie hahaha. Så känner mig inte superhoppfull!
Grattis till er som redan har plussat, har följt tråden men tänkte inte skriva för bara förutsatte att jag inte blev gravid på första försöket. Men er gemenskap verkade så mysig så!
Mf 4+4 för mig denna gången. Och 4+2 i augusti. Jag kommer ha bim 6/11 och tänkte hoppa över i den tråden. Men kommer nog inte försöka nästa ägglossning då vi åker på vår bröllopsresa till Thailand 9/11 och vill inte riskera ett likadant missfall när jag är där. Tog ett test igår, ville se 1-2 bli 2-3 och så stod det inte gravid och började blöda nu kl 04 på morgonen.
➕
28/9 Trana123 Plus
2/10 Ida123 Plus
5/10 InaNorlin plus
7/10 Oktoberr plus
7/10 MissTC plus
10/10 Jojjans plus
➖
4/10 ettanvandarnamn123
4/10 medioker
4/10 Drömmar22
6/10 Hannis1983