• TurkosDream

    Hjälp! Namn med EL? gärna 7 bokstäver

    Hej!
    Jag har sedan tidigare en BELinda och MELanie, så hade så gärna velat ha ett namn till som har samma början men egen bokstav, förstår om det är en omöjlig ekvation...

    Kom med alla ni kan komma på. Skrattande

    Tack på förhand!!

  • Svar på tråden Hjälp! Namn med EL? gärna 7 bokstäver
  • TurkosDream
    Fröken Allvar skrev 2022-09-08 13:28:04 följande:

    Celine


    Kul att det första förslaget är Celine, som är "plan B" om vi får en flicka och inte lyckas hitta ett 7 bokstäver långt. Drömmer
  • Fröken Allvar

    Aha, missade rubriken, sorry! Kanske blir det en liten Celine då? 

  • fluu

    Angelin, Alessia,  Adeline/Adelina, Adelie,  Aurelia,  Alexina,  Arielle,  Celeste, Chelsea,  Delaney,  Eleanor, Elfrida,  Ellison, Elliana,  Felicia, Giselle, Hannele,  Heloise,  Helmina,  Irmelin, Iseline,  Janelle,  Jocelyn, Jamelia,  Lionela,  Lovelia,  Lorelai,  Novelia, Ophelia,  Rodelia,  Rafaela,  Roselyn, Sissela, Sibelle, Vendela.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • complicit
    fluu skrev 2022-09-08 16:24:25 följande:

    Angelin, Alessia,  Adeline/Adelina, Adelie,  Aurelia,  Alexina,  Arielle,  Celeste, Chelsea,  Delaney,  Eleanor, Elfrida,  Ellison, Elliana,  Felicia, Giselle, Hannele,  Heloise,  Helmina,  Irmelin, Iseline,  Janelle,  Jocelyn, Jamelia,  Lionela,  Lovelia,  Lorelai,  Novelia, Ophelia,  Rodelia,  Rafaela,  Roselyn, Sissela, Sibelle, Vendela.


    Felica är ju perfekt, följer ts önskan om egen begynnelsebokstav, EL och sedan 4 bokstäver till. Passar även syskonens namn tycker jag.

    Belinda
    Melanie
    Felicia
Svar på tråden Hjälp! Namn med EL? gärna 7 bokstäver