Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Jävla kontrollant!!

Vad är det du vill överklaga?

Du skriver ju själv att du insåg att du gjorde fel och ville betala i efterhand? Du inser ju alltså att reglerna gäller?

Ska du överklaga ?Otillbörlig brist på överdriven snällhet där reglerna åsidosätts? eller vad tänkte du?

• Anonym
    Anonym (123) skrev 2022-09-12 18:19:10 följande:
    Ok, så du jämför mig med en nazist för att jag tycker att man ska sköta sina åtaganden?
    Både som utnyttjare av buss//parkering/whatever och som kontrollant?

Hur tror du att det skulle se ut om de inte fanns?
    Du har ju hittat på någon icke-debatt. Det enda Friger först skrev var ju att han(?) skulle vara kass på det yrket, och om det är ju alla eniga.
  • Anonym
    Friger skrev 2022-09-12 18:47:10 följande:
    Ahhh jag skrev ju det i kommentaren. Det var inga problem när kontrollerna skedde lagom. Skötte du dig och betalade så var det oftast inga problem om du glömde någon gång ibland. Men satte du det i system att inte betala så var det inte lönsamt.

Att sätta dit mammor med barnvagn och gamla tanter o d. Nä det gör jag inte om det inte finne en ovanligt bra anledning.

Sån jag är. Plus att jag är lite elak mot sådana som dig! :)
    Jag fattar uppriktigt inte vad som gör mammor med barnvagn det minsta mer "untouchable" än någon annan. Inte gamla tanter heller. I synnerhet inte när det gäller regler som att betala för tjänsten man börjat använda.
    Går det att förklara?
  • Anonym
    Xlr8 skrev 2022-09-12 19:12:36 följande:
     Varför förväntar du dig stående ovationer och special behandling för att lyckas få till ett ligg?
    För att hon får det i Stockholm och tror att detta är allmänt representativt, skrev hon ju.
    En icke helt ovanlig inställning hos huvudstadsbor.
  • Anonym
    Xlr8 skrev 2022-09-12 19:37:22 följande:
    By the way vart är min tåglinje?
    Jag skrev väl ingenstans att hon var frisk?

Svar på tråden Jävla kontrollant!!