Inlägg från: Anonym (Catten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Catten)

Blev kåt av att hon var otrogen.

Inte speciellt ovanligt. Du tände på allt i en kombination.  Det förbjudna (även om det inte var du) förnedringen av dig, , att hon blev kåt, att han blev kåt, att någon annan varit där osv. 
    Min kk blir svartsjuk/upphetsad/arg/nyfiken och lite till i en enda röra. Vill höra detaljer. Bitterljuvt för honom och han blir stenhård. 

• Anonym (Catten)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:19:05 följande:

Inte speciellt ovanligt. Du tände på allt i en kombination.  Det förbjudna (även om det inte var du) förnedringen av dig, , att hon blev kåt, att han blev kåt, att någon annan varit där osv. 
    Min kk blir svartsjuk/upphetsad/arg/nyfiken och lite till i en enda röra. Vill höra detaljer. Bitterljuvt för honom och han blir stenhård. 

Hoppas en man som vet mer och upplever samma svarar dig så kanske du får en bättre förklaring än jag lyckades med. 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-09-15 13:43:03 följande:
    Du verkar ha vassa klor Catten Cool
    Miau....jag som är så snäll Flört
  • Anonym (Catten)
    Tukt skrev 2022-09-15 18:27:27 följande:

Och så finns de de som envist hävdar att sex och psykologi inte hör i hop...

Ja det är lite märkligt. Det händer mycket i oss som vi inte kan förklara logiskt som den  bitterljuva "tortyren" i det jag beskrev. En del reaktioner vill man kanske inte ens erkänna. 
Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.