Inlägg från: Anonym (Buspelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Buspelle)

Blev kåt av att hon var otrogen.

Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:21:56 följande:
    Hoppas en man som vet mer och upplever samma svarar dig så kanske du får en bättre förklaring än jag lyckades med. 
    Du verkar ha vassa klor Catten Cool
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 13:45:21 följande:
    Miau....jag som är så snäll Flört
    Haha njaa....jag får associationer till Cat Woman eller nåt Tungan ute
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (Lisa) skrev 2022-09-19 09:37:29 följande:

Min sambo var otrogen med en annan tjej. Jag blev asförbannad och ledsen. Krävde att han skulle berätta allt. Inte direkt av någon nyfikenhet. Ville bara ha amunition för att bomba honom med vilket svin han var. Ville veta allt om tjejen. Längd, vikt, bröst, fitta osv. 

Till slut krävde jag att få träffa tjejen om han ville ha någon chans att behålla mig. Det gick de motvilligt med på. Det visade sig att hon inte hade en aning om att han var upptagen och de båda ångrade sig. 

Efter en vecka tar hon kontakt med mig och ville prata, be om ursäkt och sånt. Det gick jag med på. Vi träffades utan min sambos vetskap och pratade. På nåt jävla sätt följde jag med henne hem för egentligen bara en fika. Vi pratade om allt. Sex, otrohet, känslor, killar osv. Från ingenstans kysser hon mig och smeker mig och jag gör inget motstånd. Jag rycks istället med och har för första och enda gången tjejsex. INGEN har någonsin gett mig sådana orgasmer som hon. Helt sjukt!! 

Jag är alltså otrogen!! 
    Jag får gå hem med svansen mellan benen och berätta att jag varit otrogen. Jag fick genast kliva ner från min höga häst och kravla i leran. Min sambo tog det ganska ok och vi är fortfarande ihop. Vi ska gifta oss nästa sommar och vi har kommit överens om att 1 - 1 är ett "resultat" vi får leva med och inte ge oss på några fler "bortamatcher". 

Gick bra till slut men det kunde också gått åt helvete. Nu mera vill han gärna höra vad vi gjorde osv. Det gör både mig och honom tokkåta men nu är det mer som en fantasi och inget vi ska göra om.

Kontentan av det hela är att det är asbra att vara otrogen om man vill ha skön sex både med sin partner och sin älskare/älskarinna?
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 12:59:50 följande:
    Asbra om man är empatistörd/narcissist och saknar all slags samvete och respekt för andra människor. Då tycker man ju själv att man bara är smart/busig. Andra tycker man är väldigt störd och borde söka hjälp. 
    Eller så gillar man bara att ha mycket sex? Jag gillar att ha sex och både min fru och älskarinna får mycket sex. Alla njuter och har det bra.
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 13:37:35 följande:
    Sex kan man ju ha utan att svika och ljuga. Och om man har svårt att förstå att det man själv njuter av kanske inte är något andra njuter av så har man stora problem ja.
    Fast nu njuter ju både jag och frun, och även min älskarinna. 

Helt magisk sex, trodde inte det kunde blir så här bra.....
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 13:59:39 följande:
    Njuter din fru av att du sviker och ljuger?
    Tror du hon öht skulle vilja ha sex med dig om hon visste om vad du gör?
    Jag berättar bara det som faktiskt sker. Inte det som sker i dina fantasier.

• Anonym (Buspelle)
    MiaN77 skrev 2022-09-19 16:08:46 följande:

Jag ska villigt erkänna att jag blev kåt ibland av att på mitt gamla jobb höra en kollega berätta hur hon varit otrogen mot sin man med olika män. Ibland med en annan kollega på jobbet, ibland med andra män hon träffat ute i olika sammanhang, på konferenser eller på jobbrelaterade affärsmöten. Hände också ibland att jag var tvungen att gå in på toaletten och göra det skönt för mig själv en stund och samtidigt tänka på det hon varit med om. 

Du är en kvinna i min smak Mia Cool
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 16:13:44 följande:
    Har du berättat för din fru vad som faktiskt sker?
    Nu fantiserar du igen. Kul för dig men det tillför inget särskilt till tråden.
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-10-31 10:36:07 följande:
    Tror du din partner är ok med att du knullar andra bara för att du själv tycker det är ok?
    Det är ju klart att hon är ok med det när hon inte vet det. Tänkte inte på det va?
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-10-31 11:16:23 följande:
    Haha, ja det var ju oxå ett sätt att resonera... nej, att inte veta är absolut inte samma sak som att tycka det är ok. För att kunna tycka någon måste man ju först veta om det.

Det du snackar om är något annat som normalt kallas för manipulation, dvs man förhindrar andra att öht kunna ha en åsiktgenom att undanhålla sanningen för dem. Och att intala sig själv att det är detsamma som att de tycker det är ok har oxå ett namn... det kallas för ... rationalisering.
    Spelar ingen roll vilka larviga namn du försöker uppfinna på dina fantasifoster. Om en människa inte vet något kan hon inte heller må dåligt av det. Det begriper ju minsta barn.
Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.