Blev kåt av att hon var otrogen.

Min sambo var otrogen med en annan tjej. Jag blev asförbannad och ledsen. Krävde att han skulle berätta allt. Inte direkt av någon nyfikenhet. Ville bara ha amunition för att bomba honom med vilket svin han var. Ville veta allt om tjejen. Längd, vikt, bröst, fitta osv.
Till slut krävde jag att få träffa tjejen om han ville ha någon chans att behålla mig. Det gick de motvilligt med på. Det visade sig att hon inte hade en aning om att han var upptagen och de båda ångrade sig.
Efter en vecka tar hon kontakt med mig och ville prata, be om ursäkt och sånt. Det gick jag med på. Vi träffades utan min sambos vetskap och pratade. På nåt jävla sätt följde jag med henne hem för egentligen bara en fika. Vi pratade om allt. Sex, otrohet, känslor, killar osv. Från ingenstans kysser hon mig och smeker mig och jag gör inget motstånd. Jag rycks istället med och har för första och enda gången tjejsex. INGEN har någonsin gett mig sådana orgasmer som hon. Helt sjukt!!
Jag är alltså otrogen!!
Jag får gå hem med svansen mellan benen och berätta att jag varit otrogen. Jag fick genast kliva ner från min höga häst och kravla i leran. Min sambo tog det ganska ok och vi är fortfarande ihop. Vi ska gifta oss nästa sommar och vi har kommit överens om att 1 - 1 är ett "resultat" vi får leva med och inte ge oss på några fler "bortamatcher".
Gick bra till slut men det kunde också gått åt helvete. Nu mera vill han gärna höra vad vi gjorde osv. Det gör både mig och honom tokkåta men nu är det mer som en fantasi och inget vi ska göra om.
Jag ska villigt erkänna att jag blev kåt ibland av att på mitt gamla jobb höra en kollega berätta hur hon varit otrogen mot sin man med olika män. Ibland med en annan kollega på jobbet, ibland med andra män hon träffat ute i olika sammanhang, på konferenser eller på jobbrelaterade affärsmöten. Hände också ibland att jag var tvungen att gå in på toaletten och göra det skönt för mig själv en stund och samtidigt tänka på det hon varit med om.