Inlägg från: Anonym (Mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mannen)

Vad är värst?

är otrogen.

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Vad är värst?) skrev 2022-09-16 09:10:51 följande:
    Hur menar du?
    Det är värst om mannen är otrogen.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Vad är värst?) skrev 2022-09-16 09:25:14 följande:

Till (Mannen): varför är det värst om mannen är otrogen?

e inlägg en gång.

Det är hett när kvinnor är otrogna.

Män som är otrogna är mindre värda än daggmaskar, så äckligt....usch

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Patient) skrev 2022-09-17 08:52:12 följande:

Jag är regelbundet otrogen med min sjukgymnast.
    Min man sedan 16 år är helt ointresserad av att ge mig närhet eller bekräftelse. Det enda han suktar efter är att få en avsugning eller knulla. Finns ingen vilja att möta upp min njutning.
    Jag har försökt visa honom, bromsa så han inte kommer så fort men nej...han bara kör på om vi knullar. Numera markerar jag kraftigt mitt missnöje med att gå upp igen och sätter mig i soffan efteråt.
    Då blir han sur ich tycker jag är taskig. Men varför ska jag ligga kvar o lösa det på egen hand när han ändå bara vill sova o somnar inom 2min.
    Hade han gett mig närheten mellan sexet. Spontana kramar och kyssar ibland, som inte behöver leda till sex skulle jag aldrig vara otrogen mot honom.
    Men jag är "ensam" i vår relation när det kommer till närhetsbiten.
    Jag har lämnat honom 1gång pga att det är ju fel att söka detta på annat håll o då berättade jag allt, inte med vem jag var otrogenmen ATT jag varit det. Han ville ändå ha tillbaka mig, o han var mycket angelägen att ge mig närhet...nästan åt andra hållet. Jag bemötte honom och gav upp min affär helt. Min man blev den man han var de första 7 åren. Kärleksfull mellan tillfällena vi hade sex. Det är allt jag begär. Att han kramar mig spontant och visar tillgivenhet.
    Jag är absolut inte klängig eller needy o skulle nöja mig med detta någon gång/dag eller iaf varannan.
    Jag säger att jag bokar massage för att få beröringen o min man förstår inte alls varför jag behöver det (jag säger att jag bokar massage hos en annan inte att jag har en affär med min sjukgymnast igen såklart)
    Min sjukgymnast ger mig närhet, bekräftelse och njutning.
    Vi har varit otrogna med varandra till och från i nästan 6 år. Han är väldigt speciell för mig men jag skulle inte kunna ha en relation med honom. Han är också gift och lite i samma situation som jag. 
    Vi vet att det är fel och oetiskt men...
    Jag älskar min man så oerhört mycket. I 5 år klarade jag att leva som enbart hans tömkärl. Jag har öppnat för att gå i parterapi och då såklart ge upp sjukgymnasten.
    Men min man förstår inte/vill inte förstå varför.
    I hans värld är "att knulla", o då bara penetration eller avsugning att ge båda närhet.

Gött.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (ri) skrev 2022-09-16 09:12:13 följande:

Lika illa.

Nej.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (haha) skrev 2022-09-19 11:42:48 följande:
    Absolut, dock är man då snabb med att klassa alla han knullat på som stackars oskyldiga offer och "offren" är snabba att haka på för att rädda det som räddas kan Drömmer
    Sanningen.
Svar på tråden Vad är värst?