• FundersamTokFia

    Jobba hemifrån

    Halloj!

    Har lite funderingar riktade till er som jobbar hemifrån. 
    Vad jobbar ni med och vad är det isf för utbildning som behövs?
    Finns det annat än bara teleförsäljning? Hör dåligt så den är inte aktuell känns det som. 

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Jobba hemifrån
  • Anonym (Ibland)
    FundersamTokFia skrev 2022-09-19 17:05:50 följande:
    Jobba hemifrån

    Halloj!

    Har lite funderingar riktade till er som jobbar hemifrån. 
    Vad jobbar ni med och vad är det isf för utbildning som behövs?
    Finns det annat än bara teleförsäljning? Hör dåligt så den är inte aktuell känns det som. 

    Tack på förhand


    Jobbar ca två dagar i veckan hemifrån som projektledare inom industrin, civilingenjör. Har kollegor som jobbar hemifrån fyra dagar per vecka 
  • Antigone

    Jag jobbar som skulptör och säljer mina verk till privatpersoner och olika institutioner. Det går väldigt bra att jobba hemifrån som skulptör, men du behöver nog ha en konstnärlig utbildning Glad

  • FundersamTokFia
    Anonym (Ibland) skrev 2022-09-19 17:24:00 följande:
    Jobbar ca två dagar i veckan hemifrån som projektledare inom industrin, civilingenjör. Har kollegor som jobbar hemifrån fyra dagar per vecka 
    Tack för svar! Känns som att det är väldigt lång utbildning till att bli civilingenjör dock.
  • Anonvm

    I princip alla arbeten som du kan utföra från ett skrivbord utrustat med dator och telefon går ju att utföra hemifrån, i alla fall de flesta dagar....

  • FundersamTokFia
    Antigone skrev 2022-09-19 17:42:19 följande:

    Jag jobbar som skulptör och säljer mina verk till privatpersoner och olika institutioner. Det går väldigt bra att jobba hemifrån som skulptör, men du behöver nog ha en konstnärlig utbildning Glad


    Tack för svar! Låter jättespännande men vet inte om jag är tillräckligt konstnärligt lagd för det hehe
  • Anonym (Ibland)
    FundersamTokFia skrev 2022-09-19 17:54:16 följande: