Nåt par eller tjej som haft sex på blue vision?
Är nyfiken
Är nyfiken
Är också nyfiken att höra. Skulle ni säga att det är ett bra ställe att hitta någon kille vi kan bjuda in till en första gång för oss? Vi är 39 och 42 år.
Mest runkgubbar där.
Mest runkgubbar där.
Runkgubbar är inget jag förknippar med något bra, något jag tror min sambo skulle gå igång på och vilja ha sex med så därför skrev jag så. Hade det stått att det var trevliga, väluppfostrade män som är intresserade av att träffa likasinnade par för att hitta på något skönt ihop med hade jag nog tänkt annorlunda.
Runkgubbar är inget jag förknippar med något bra, något jag tror min sambo skulle gå igång på och vilja ha sex med så därför skrev jag så. Hade det stått att det var trevliga, väluppfostrade män som är intresserade av att träffa likasinnade par för att hitta på något skönt ihop med hade jag nog tänkt annorlunda.
Vi har varit där och singelkillarna där är ingen jag bjuder in. Ska tilläggas att vi är där enbart när vip avdelningen är för par. Men vi har haft singlar med oss in dit. Att killar står och drar i könet ser bara patetiskt ut, då går jag hellre fram till en som bara står och ser trevlig ut om jag måste välja.
Hej anonym paret. Är ni intresserade av o testa nångång%?
Hej anonym paret. Är ni intresserade av o testa nångång%?