• Anonym (Nyfiken)

Nåt par eller tjej som haft sex på blue vision?

Är nyfiken 

• Svar på tråden Nåt par eller tjej som haft sex på blue vision?
  • Anonym (Paret)

Är också nyfiken att höra. Skulle ni säga att det är ett bra ställe att hitta någon kille vi kan bjuda in till en första gång  för oss? Vi är 39 och 42 år. 

• Spigger86

Mest runkgubbar där.

• Anonym (Paret)
    Spigger86 skrev 2022-09-20 08:45:50 följande:

Mest runkgubbar där.

Tråkigt att höra, då går det stället bort för oss alltså. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Paret) skrev 2022-09-20 11:47:52 följande:
    Tråkigt att höra, då går det stället bort för oss alltså. 
    Vad är det för fel på runkgubbar?

Varför hyllar man kvinnor som gör det skönt för sig?
  • Anonym (Paret)

Runkgubbar är inget jag förknippar med något bra, något jag tror min sambo skulle gå igång på och vilja ha sex med så därför skrev jag så. Hade det stått att det var trevliga, väluppfostrade män som är intresserade av att träffa likasinnade par för att hitta på något skönt ihop med  hade jag nog tänkt annorlunda. 

• Anonym (Mia)
    Anonym (Paret) skrev 2022-09-20 16:45:38 följande:

Runkgubbar är inget jag förknippar med något bra, något jag tror min sambo skulle gå igång på och vilja ha sex med så därför skrev jag så. Hade det stått att det var trevliga, väluppfostrade män som är intresserade av att träffa likasinnade par för att hitta på något skönt ihop med  hade jag nog tänkt annorlunda. 

Väldigt många människor oavsett kön förknippar onani med något skönt, positivt.

Varför kallas då män som onanerar nedsättande för runkgubbar?

Kvinnor som onanerar hyllas för att de är aktiva, för att de utforskar och bejakar sin sexualitet.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Mia) skrev 2022-09-20 17:01:03 följande:
    Väldigt många människor oavsett kön förknippar onani med något skönt, positivt.

Varför kallas då män som onanerar nedsättande för runkgubbar?

Kvinnor som onanerar hyllas för att de är aktiva, för att de utforskar och bejakar sin sexualitet.
    En man eller kvinna som runkar har jag inget problem med, snarare tvärtom. Benämningen runkgubbe associerar jag till något mindre trevligt, någon som fluktar eller blottar sig eller som tränger sig på, jag vet inte om det finns någon liknande benämning på en kvinna - snusktant ? 
  • Anonym (Snälla frun)

Vi har varit där och singelkillarna där är ingen jag bjuder in. Ska tilläggas att vi är där enbart när vip avdelningen är för par.  Men vi har haft singlar med oss in dit. Att killar står och drar i könet ser bara patetiskt ut, då går jag hellre fram till en som bara står och ser trevlig ut om jag måste välja. 

• Rikard1888

Hej anonym paret. Är ni intresserade av o testa nångång%? 

• Anonym (Paret)
    Rikard1888 skrev 2022-09-21 16:49:29 följande:

Hej anonym paret. Är ni intresserade av o testa nångång%? 

Om frågan är till mig/oss så är vi det. Dock har min sambo/hon fullt veto och vi kommer inte träffa eller skapa kontakt här på familjeliv. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Paret) skrev 2022-09-21 22:29:06 följande:
    Om frågan är till mig/oss så är vi det. Dock har min sambo/hon fullt veto och vi kommer inte träffa eller skapa kontakt här på familjeliv. 
    OK hur får vi kontaktä
Svar på tråden Nåt par eller tjej som haft sex på blue vision?