Kan aldrig behålla vänner?
Jag är en ung tjej som alltid haft svårt med vänner, jag har alltid varit en go glad tjej som försöker skoja till det med vänner, varti ett stöd och kommit med förnuftiga råd.
jag blir lätt trött av mig också, jag behöver inte höra av mig varje dag eller känna att jag måste!
har aldrig varit en självklarhet, blir aldrig bjuden, man ringer aldrig mig eller ens ringer för att prata.
har alltid sett upp till kompisgäng sen jag va liten, jag har varit väldigt ledsen över att jag aldrig fått ta del av det.
man ringer varandra på facetime, berättar allt, har filmkvällar osv.
allt blev värre när jag träffade en kille som förstörde mitt liv, han va psykopat och narcissist. han fick mig att mista kompisar mig. han fick mig att hata mig själv mer.
jag pratade ofta med kompisar om våran relation och hur dålig den va, och hur han va. hade mest hans kompisar så de kom ju såklart ut till honom. kanske är så att dom blev less på mig?
att jag alltid frågr dom "har jag gort något" eller så försöker jag alltid klargöra att jag vill alla väl och försöker hjälpa andra..
alla har valt honom nu och hans sida även när dom vet hur han behandlar mig samt vänner. jag va psyko på slutet men jag va helt förstört och ville ta livet av mig pga hur hjärntvättat å nedbruten jag va och är.
mår så dåligt nu och är rädd att det är nått fel på mig då det alltid slutar med att alla lämnar mig?
är så ledsen och rädd. hatar mig själv