• Anonym (Paret)

PiH?

Klubben Par i Hjärter, hur fungerar den? Ni som besökt, är det något ni rekommenderar för ett par som funderar på sex med andra eller främst att hon har sex med andra? 

• Svar på tråden PiH?
  • Anonym (Ilse)

Jag har inte varit där. Men det är ju en parklubb. Tänker att för partnerbyte är det bra men om bara hon ska ha sex med en man så blir det liksom en kvinna över. Om hon däremot är bi och vill ha sex med båda i paret tror jag det är populärt. Vi har funderat i de banorna om min man vill se på om jag har sex med en man men det känns svårt att få till där. Kanske om det går att hitta en man som tillhör ett par som delat på sig men jag har fått för mig att det inte är så vanligt där så jag hör också gärna vad de med erfarenhet säger om det. Det går inte heller som par att ta med sig en till man utan bara en till kvinna.

• Anonym (Extraman)
    Anonym (Ilse) skrev 2022-09-22 14:00:26 följande:

Jag har inte varit där. Men det är ju en parklubb. Tänker att för partnerbyte är det bra men om bara hon ska ha sex med en man så blir det liksom en kvinna över. Om hon däremot är bi och vill ha sex med båda i paret tror jag det är populärt. Vi har funderat i de banorna om min man vill se på om jag har sex med en man men det känns svårt att få till där. Kanske om det går att hitta en man som tillhör ett par som delat på sig men jag har fått för mig att det inte är så vanligt där så jag hör också gärna vad de med erfarenhet säger om det. Det går inte heller som par att ta med sig en till man utan bara en till kvinna.

Blev lite nyfiken, har ni träffat extramän förut?
  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-09-22 14:03:33 följande:
    Blev lite nyfiken, har ni träffat extramän förut?
    Jag har bara träffat män själv utan att min man är med fysiskt. Han tycker det känns dumt att sitta och titta på på t ex ett hotellrum men då har vi tänkt om klubb är ett alternativ. Har även varit på CAE själv. 
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (Ilse) skrev 2022-09-22 14:37:46 följande:
    Jag har bara träffat män själv utan att min man är med fysiskt. Han tycker det känns dumt att sitta och titta på på t ex ett hotellrum men då har vi tänkt om klubb är ett alternativ. Har även varit på CAE själv. 
    Spännande, och måste säga att din man verkar väldigt generös Tungan ute
  • Anonym (Paret)

Vad står CAE för?

• Anonym (Catten)
    Anonym (Paret) skrev 2022-09-22 22:32:48 följande:

Vad står CAE för?

Club Adam & Eva. Norrköping 
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-22 22:37:45 följande:
    Ok, tack. Glad
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-22 22:37:45 följande:
    Brukar du gå dit Catten?Oskyldig
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-09-23 08:10:01 följande:
    Brukar du gå dit Catten?Oskyldig
    En gång. Det är 64 mil dit så det blir ingen fler gång för den här kissen. 
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-23 11:55:29 följande:
    En gång. Det är 64 mil dit så det blir ingen fler gång för den här kissen. 
    Synd....Cool
Svar på tråden PiH?