PiH?
Klubben Par i Hjärter, hur fungerar den? Ni som besökt, är det något ni rekommenderar för ett par som funderar på sex med andra eller främst att hon har sex med andra?
Klubben Par i Hjärter, hur fungerar den? Ni som besökt, är det något ni rekommenderar för ett par som funderar på sex med andra eller främst att hon har sex med andra?
Spännande !!!
Nyfiken när du har träffat män , gillar du att klä dig i nylonstrumpor och högklackat
vid träffen .
Spännande !!!
Nyfiken när du har träffat män , gillar du att klä dig i nylonstrumpor och högklackat
vid träffen .
Vi är där då och då och vi gillar PIH, dock lite långt för oss att åka från Jönköpingstrakten så det blir oftare att vi åker till CAE.
PIH är lite lugnare eftersom det är en parklubb där man främst har sex med andra par. Men det förekommer så klart att par delar upp sig när man är där och har sex i olika rum eller att någon i paret bara tittar på. Man kan inte gå dit som singel, ibland är det kvällar där par får ta med en extra tjej men då måste hon hålla sig till paret.
På CAE är det vanligare att man är med andra över pargränserna, att kvinnan går iväg med en annan man, kvinna eller par. Vi gillar poolen på CAE, den är stor, varm och sexig. På PIH har bubbelpoolen varit avstängd länge, tror inte den är igång nu heller.
Vi gillar pih för att man slipper påträngande singel än som iofs är rätt väluppfostrade på CAE också.
Sämsta klubben i landet....
Prova Adam och Eva istället!
Hej!
Jag är så nyfiken. Jag har alltid velat gå på parklubb men mina partners har aldrig velat dela mig med ngn annan.
Jag har precis brutit upp från ett tioårigt långt förhållande och jag är mer nyfiken är någonsin.
Vad är den genomsnittliga åldern? Hur går det till?
Med vänlig hälsning /C
Hej!
Jag är så nyfiken. Jag har alltid velat gå på parklubb men mina partners har aldrig velat dela mig med ngn annan.
Jag har precis brutit upp från ett tioårigt långt förhållande och jag är mer nyfiken är någonsin.
Med vänlig hälsning /C
Sämsta klubben i landet....
Prova Adam och Eva istället!
Hej!
Med vänlig hälsning /C