• Anonym (Paret)

PiH?

Klubben Par i Hjärter, hur fungerar den? Ni som besökt, är det något ni rekommenderar för ett par som funderar på sex med andra eller främst att hon har sex med andra? 

• Svar på tråden PiH?
  • Woman Pleaser
    Anonym (Ilse) skrev 2022-09-22 14:37:46 följande:
    Jag har bara träffat män själv utan att min man är med fysiskt. Han tycker det känns dumt att sitta och titta på på t ex ett hotellrum men då har vi tänkt om klubb är ett alternativ. Har även varit på CAE själv. 

Spännande !!!

Nyfiken när du har träffat män , gillar du att klä dig i nylonstrumpor och högklackat
    vid träffen . 

• Anonym (Ilse)
    Woman Pleaser skrev 2022-09-25 17:51:06 följande:

Spännande !!!

Nyfiken när du har träffat män , gillar du att klä dig i nylonstrumpor och högklackat
    vid träffen . 

Jag får nog göra dig besviken ;=)
    Högklackat har jag aldrig men ibland stay ups, men då brukar jag ta av mig dem snabbt. Trivs bäst naken.  
  • PorterPelle

Vi är där då och då och vi gillar PIH, dock lite långt för oss att åka från Jönköpingstrakten så det blir oftare att vi åker till CAE.
    PIH är lite lugnare eftersom det är en parklubb där man främst har sex med andra par. Men det förekommer så klart att par delar upp sig när man är där och har sex i olika rum eller att någon i paret bara tittar på. Man kan inte gå dit som singel, ibland är det kvällar där par får ta med en extra tjej men då måste hon hålla sig till paret.
    På CAE är det vanligare att man är med andra över pargränserna, att kvinnan går iväg med en annan man, kvinna eller par. Vi gillar poolen på CAE, den är stor, varm och sexig. På PIH har bubbelpoolen varit avstängd länge, tror inte den är igång nu heller.
    Vi gillar pih för att man slipper påträngande singel än som iofs är rätt väluppfostrade på CAE också. 

• Anonym (Doris)

Sämsta klubben i landet....
    Prova Adam och Eva istället!

• Anonym (Doris)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-09-27 10:40:15 följande:
    Doris, ska vi gå dit?
    Tack, men nej tack.
    När jag går dit så gör jag det med min man och ev någon/några till som jag känner sen tidigare.
    Vad som händer där sen, det vet man aldrig i förväg....
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (Doris) skrev 2022-09-27 11:52:32 följande:
    Tack, men nej tack.
    När jag går dit så gör jag det med min man och ev någon/några till som jag känner sen tidigare.
    Vad som händer där sen, det vet man aldrig i förväg....
    Okej, men halva poängen med att gå på klubb är väl att träffa nya människor?
  • Anonym (Jag vill/kvinna 37)

Hej! 

Jag är så nyfiken. Jag har alltid velat gå på parklubb men mina partners har aldrig velat dela mig med ngn annan. 

Jag har precis brutit upp från ett tioårigt långt förhållande och jag är mer nyfiken är någonsin. 

Vad är den genomsnittliga åldern? Hur går det till? 

Med vänlig hälsning /C

• Anonym (Doris)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-09-27 14:12:53 följande:
    Okej, men halva poängen med att gå på klubb är väl att träffa nya människor?
    Självklart, men det gör jag där.
    Jag går inte dit med nya människor....
  • Anonym (Doris)
    Anonym (Jag vill/kvinna 37) skrev 2022-09-27 14:28:32 följande:

Hej! 

Jag är så nyfiken. Jag har alltid velat gå på parklubb men mina partners har aldrig velat dela mig med ngn annan. 

Jag har precis brutit upp från ett tioårigt långt förhållande och jag är mer nyfiken är någonsin. 

Med vänlig hälsning /C

Vart i landet bor du.
    Lite olika från klubb till klubb..... 
  • Anonym (Jag vill/kvinna 37)
    Anonym (Extraman) skrev 2022-09-27 14:59:21 följande:
    Jag skulle kunna guida dig lite om du vill, jag har inte mkt erfarenhet men lite....
    VilKen typ av erfarenhe? :)
  • Anonym (Extraman)
    Anonym (Jag vill/kvinna 37) skrev 2022-09-27 17:55:18 följande:
    VilKen typ av erfarenhe? :)
    Jag gick till A&E i Linköping vid några tillfällen. Nu är det ett par år sedan. Men då träffade jag ett par, där jag hade sex med kvinnan och mannen såg på. Därefter hade han också sex med henne. Det var en härlig upplevelse, och vi gjorde om det några gånger.
  • Anonym (Bruce)
    Anonym (Doris) skrev 2022-09-27 10:17:01 följande:

Sämsta klubben i landet....
    Prova Adam och Eva istället!

Har du varit på alla i detta avlånga land?
  • PorterPelle
    Anonym (Jag vill/kvinna 37) skrev 2022-09-27 14:28:32 följande:

Hej! 

Med vänlig hälsning /C

Det är olika snittålder från kväll till kväll beroende på tema och vilket ställe du går till men du lär varken vara äldst eller yngst.
    Hur det går till är också väldigt olika. Hör gärna av dig på dm om du vill veta mer. 
  • Anonym (Doris)
    Anonym (Bruce) skrev 2022-09-28 13:50:08 följande:
    Har du varit på alla i detta avlånga land?
    Inte långt ifrån i alla fall.
    Varit på alla jag känner till och som har en sida på nätet, och ett flertal underground-klubbar....
Svar på tråden PiH?