Har aldrig blivit bjuden på fest
Är en tjej på 19 år nu och har aldrig gått på en privatfest för blir aldrig bjuden. Tog studenten i somras så just nu jobbar jag endast. Under hela gymnasietiden var det också så. kanske berodde det på pandemin men folk festade ändå och man fick alltid reda på det i efterhand.
I klassen umgicks jag med de smarta som inte festade men de blev ändå bjudna UTAN mig kände mig sedan utanför bland dem med. Har även en annan aktivitet där vissa är bra vänner och festar men blir heller aldrig bjuden där för jag är utanför.
har en del kompisar som festar men alla de tillhör olika kretsar som inte jag umgås med så det känns nog stelt att bjuda mig dit.
under 3 an ordnade skolan fester på nattklubbar de gick jag på men träffades aldrig innan med kompisar som andra. dessutom kändes de inte jättekul då förfesterna är roligast har jag hört
men tycker det är konstigt att inte bli bjuden någon gång för jag är snäll och lugn och skulle nog inte göra så mycket väsen och skada på en fest. Blir även extra jobbigt när vänner kommer upp i den åldern så de festar då det känns som något ALLA gör i sina tonår