TechSpawn skrev 2022-09-26 14:28:51 följande:
Du brukar befinna dig i trådar som handlar om islam i det här forumet.. Så dina åsikter om det här ämnet är redan ganska självklara.
Nej har inte bara sett det i turkisk propaganda.. Utan hela jävla mellanöstern brukar använda sig av det..
Du som påstår att du skulle vara svensk.. Måste väl fatta att det där inte riktigt går igenom ditt google translate..
Om du följer mig så borde du noterat att jag skriver i många trådar om politik och religion då bägge ämnena intresserar mig även om jag är ateist själv.
Du borde också noterat min kritik mot de islamistiska inslagen i Nyans, muslimers förföljelse av judar i Sverige, främst Malmö. Men jag har noll förståelse för personer som betraktar vilken muslim som helst som islamist eller extremist liksom jag har noll förståelse för de som sätter likhetstecken mellan judar och staten Israel. På samma sätt har jag noll förståelse för personer som strävar efter att provocera fram våldsamheter genom att bränna böcker för att uppnå sina politiska syften.
Jag skiter fullständigt i vad folk tror på så länge man följer svenska lagar och inte försöker pracka sin tro på andra.
Jag konstaterar också att du inte kunde länka till en enda tråd där jag jämställer kritik mot islam med nazism. Och anledningen är enkel, de trådarna finns i din fantasi. Men ja, jag är hårt kritisk mot generaliseringar och hets som inte är uppbackad med verklig fakta.
Slutligen kan jag tipsa dig om att läsa klassiker från svenska nationalromantiken, du kanske lär dig något om du har tur.