• Nandez

    Bonde söker fru 2022

    I morgon börjar Bonde, här skriver om bönderna och deras dejter.

    Väl mött  

  • Svar på tråden Bonde söker fru 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-07 21:11:38 följande:
    Jon verkar inte lyssna på sitt hjärta. Fört stunden med en av det två tjejerna så verka han känna lika mycket vad man ser på tv i alla fall. 

    Ja han har varit med Natalie tidigare som var avslutat, men banne jag tror att han ger Natalie en ny chans bara för att sen kanske ångra senare att han borde valt den ljusa tjejen som var allvarlig med sin kärlek mot han. Nå det är deras sak att välja hur dem vill ha det.
    Ja, han borde välja Ida
  • molly50
    Nandez skrev 2022-12-07 21:18:06 följande:
    Vad skulle skillnaden vara nu
    Kanske är hon mer redo för en relation nu än hon var tidigare.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-07 21:17:13 följande:
    Han verkar ju vara förälskad i båda.
    Och då är det ju såklart inte så lätt.
    Men vore jag som honom så skulle jag ha svårt att lita på att Nathalie inte skulle avsluta en gång till. 
    Skulle inte kunna lita på henne
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-07 21:17:13 följande:
    Han verkar ju vara förälskad i båda.
    Och då är det ju såklart inte så lätt.
    Men vore jag som honom så skulle jag ha svårt att lita på att Nathalie inte skulle avsluta en gång till. 
    Håller med dig.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-12-07 21:21:26 följande:
    Kanske är hon mer redo för en relation nu än hon var tidigare.
    Det kan mycket riktigt vara så att Natalie är mer redo nu när Jon blivit tv kändis och när hon sett vilken effekt med tjejer det varit på på killen. Plus att hon valde själv att medverka som skulle visa att hon är viktigare nu än någonsin när hon tävlar med flera andra tjejer. MEN håller det i längden????  Var hon osäker tidigare? vad säger att hon inte blir osäker senare när dom är ett par?
  • molly50
    Johannus skrev 2022-12-07 22:09:53 följande:
    Det kan mycket riktigt vara så att Natalie är mer redo nu när Jon blivit tv kändis och när hon sett vilken effekt med tjejer det varit på på killen. Plus att hon valde själv att medverka som skulle visa att hon är viktigare nu än någonsin när hon tävlar med flera andra tjejer. MEN håller det i längden????  Var hon osäker tidigare? vad säger att hon inte blir osäker senare när dom är ett par?
    Ja,precis. Det är just det. Håller det i längden?
  • Vandel
    molly50 skrev 2022-12-07 22:13:41 följande:
    Ja,precis. Det är just det. Håller det i längden?

    Nej, hon har dumpat honom en gång tidigare. Hon sade idag att hon varit omväg att lämna flera gånger. hon tolkar en kram som att han med den vill säga ?jag kommer välja bort dig så jag kramar dig som ett avsked?. Hon har ett oändligt behov av bekräftelse och har pipit sedan dag ett om att hon inte känner sig sedd. Hennes bekräftelsebehov kommer aldrig kunna tillfredsställas och hon kommer lämna honom snabbare än kvickt.


    Tror jag, men jag har ofta fel förvisso? 

  • molly50
    Vandel skrev 2022-12-07 22:18:59 följande:

    Nej, hon har dumpat honom en gång tidigare. Hon sade idag att hon varit omväg att lämna flera gånger. hon tolkar en kram som att han med den vill säga ?jag kommer välja bort dig så jag kramar dig som ett avsked?. Hon har ett oändligt behov av bekräftelse och har pipit sedan dag ett om att hon inte känner sig sedd. Hennes bekräftelsebehov kommer aldrig kunna tillfredsställas och hon kommer lämna honom snabbare än kvickt.


    Tror jag, men jag har ofta fel förvisso? 


    Ja,men det kan nog ligga något i det du säger. 
  • Johannus
    Vandel skrev 2022-12-07 22:18:59 följande:

    Nej, hon har dumpat honom en gång tidigare. Hon sade idag att hon varit omväg att lämna flera gånger. hon tolkar en kram som att han med den vill säga jag kommer välja bort dig så jag kramar dig som ett avsked. Hon har ett oändligt behov av bekräftelse och har pipit sedan dag ett om att hon inte känner sig sedd. Hennes bekräftelsebehov kommer aldrig kunna tillfredsställas och hon kommer lämna honom snabbare än kvickt.


    Tror jag, men jag har ofta fel förvisso 


    Jag håller nog med om vad du skriver. Natalies  bekräftelsebehov är enorm och det kan bli så att hon inte accepterar Jon-Kristas jobb med renar som tar massor av hans tid heller. Jag tror att hon behöver en bestämd karl som är i hennes våglängd. Jag kan också ha fel.
Svar på tråden Bonde söker fru 2022