• Anonym (Grundlurad)

Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet

Lite av ett märkligt dilemma kanske. Jag är gift sedan flera år med en kvinna som jag älskar och har två barn med. Vi har ett bra liv men nu har något dykt upp som ställt allt på sin spets. Det har kommit ut att min fru gjort porr på 80- och 90-talet. En böra vän berättade för mig att det spridits ut länkar i bekantskapskretsen på filmer där hon medverkar. när vi träffades berättade hon att hon gjort några nakna utvik, men inget mer och detta störde mig inte. Då var det inget som man kunde kolla på nätet. Nu finns ju allt ute och tillgängligt och jag har själv hittat massor av gamla svenska maxs filmer där hon är med. (och det är många!) Det är riktigt grova grejer med både analt och gang Bang /flera killar IR mm och det är olidlig för mig att titta på och vetskapen att alla vi känner nu också kan se detta är minst sagt hemskt. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra och just nu bara duckar jag för hela situationen. Jag är själv ingen storkonsument av porr och jag är definitivt ingen cuckold som tycker det är sexigt och spännande. Inser att det måste finnas fler i min märkliga situation, och just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Vi har dessutom två barn och det vill jag inte ens tänka på när de får se det här.

• Svar på tråden Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet
  • Anonym (Storkonsumenten)

Fler i din märkliga situation...? Ja, kanske vanligt att fruarna gjorde porr på 80 o 90talet.

• Fjäril kär

Jag känner såhär.. Att filmerna finns kan du inte göra något åt så den biten får du bara släppa då du rent konkret inte kan stoppa spridningen. 

Att vänner och bekanta kan se? Tja det är ju risken att nån faktiskt har sett henne men samtidigt är det osannolikt att plötsligt alla skulle se dessa filmer och dessutom känna igen henne. Om så vore fallet har ni oerhört oschyssta vänner som ju uppenbart visar filmerna för varandra bakom ryggen på er och bidrar till att dom sprids..... Just saying...

Den dagen era barn kommer upp i åldern att de kan konsumera porr har dessa filmer blivit så antika att dom fallit i glömska. Dom behöver inte veta detta helt enkelt. Att dom plötsligt skulle se en snutt på nätet år 2038 är i princip obefintligt.

Så det som återstår är ju att ha ett prat er emellan om dessa filmer och vad som egentligen är sanningen bakom dom. Porrindustrin är ju till 97 % en vidrig industri med missbruk, utnyttjande, övergrepp och motvilliga deltagare... Dom får betala ett oerhört högt pris resten av sina liv med förstörda kroppar och trauman. 

Trolleritråd. Vi är grundlurade - NOT

• Anonym (Nyfiken)

Tänker du bjussa på en link till dom eller? Jag lovar att jag inte ska sprida dom vidare!! Koooooooom igeeeeeeeeen nu då!!!  Tomte

• Odd Even

Om hon gjorde porr så tidigt som på 80-talet så måste hon vara 50+ nu och då borde väl barnen vara vuxna nu, eller nästan iaf, eller...?

• Anonym (Grundlurad)
    Odd Even skrev 2022-09-29 07:06:07 följande:

Om hon gjorde porr så tidigt som på 80-talet så måste hon vara 50+ nu och då borde väl barnen vara vuxna nu, eller nästan iaf, eller...?

Ja, så är det. Eftersom de tydligen spridits bland bekanta redan så är det bara en tidsfråga. Heja grejen är mycket mer omfattande än vad vad jag först trott. Hon är med i många filmer. Högst olustigt. Det är inget man bara viftar bort. Fattar inte att så mycket gammal skit har lagts ut på nätet. Hade det bara varit en eller någon film så skulle jag kunna ta det, men det är det inte. Dessutom grovt och provocerande. Framförallt de senare 90-tals filmerna. Ingen rolig stämning just nu. Jag är både förbannad och förtvivlad. Det finns ingen väg tillbaka till ett normalt liv nu. 

Men det var okej att hon gjort utvik....

• Anonym (Eva)
    Anonym (Grundlurad) skrev 2022-09-29 07:35:23 följande:
    Ja, så är det. Eftersom de tydligen spridits bland bekanta redan så är det bara en tidsfråga. Heja grejen är mycket mer omfattande än vad vad jag först trott. Hon är med i många filmer. Högst olustigt. Det är inget man bara viftar bort. Fattar inte att så mycket gammal skit har lagts ut på nätet. Hade det bara varit en eller någon film så skulle jag kunna ta det, men det är det inte. Dessutom grovt och provocerande. Framförallt de senare 90-tals filmerna. Ingen rolig stämning just nu. Jag är både förbannad och förtvivlad. Det finns ingen väg tillbaka till ett normalt liv nu. 
    Vänta lite nu, är hon en dålig människa som spelade in porr för 40 år sedan i en helt annan fas i sitt liv?

Dålig för vem, helt ärligt?

Om du tycker att du köpt grisen i säcken för att hon inte berättat, det är en sak. Otillräcklig kommunikation.

Men att hon njutit och blivit en fena på sex tidigt i livet;
    Jag säger bara stort grattis till dig!!
  • Anonym (men)

Var stolt över henne och visa att du är det.
    Skulle tro att de flesta av era bekanta som tisslar och tasslar är avundsjuka.

Svar på tråden Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet