Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet
Lite av ett märkligt dilemma kanske. Jag är gift sedan flera år med en kvinna som jag älskar och har två barn med. Vi har ett bra liv men nu har något dykt upp som ställt allt på sin spets. Det har kommit ut att min fru gjort porr på 80- och 90-talet. En böra vän berättade för mig att det spridits ut länkar i bekantskapskretsen på filmer där hon medverkar. när vi träffades berättade hon att hon gjort några nakna utvik, men inget mer och detta störde mig inte. Då var det inget som man kunde kolla på nätet. Nu finns ju allt ute och tillgängligt och jag har själv hittat massor av gamla svenska maxs filmer där hon är med. (och det är många!) Det är riktigt grova grejer med både analt och gang Bang /flera killar IR mm och det är olidlig för mig att titta på och vetskapen att alla vi känner nu också kan se detta är minst sagt hemskt. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra och just nu bara duckar jag för hela situationen. Jag är själv ingen storkonsument av porr och jag är definitivt ingen cuckold som tycker det är sexigt och spännande. Inser att det måste finnas fler i min märkliga situation, och just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Vi har dessutom två barn och det vill jag inte ens tänka på när de får se det här.