• Anonym (Grundlurad)

Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet

Lite av ett märkligt dilemma kanske. Jag är gift sedan flera år med en kvinna som jag älskar och har två barn med. Vi har ett bra liv men nu har något dykt upp som ställt allt på sin spets. Det har kommit ut att min fru gjort porr på 80- och 90-talet. En böra vän berättade för mig att det spridits ut länkar i bekantskapskretsen på filmer där hon medverkar. när vi träffades berättade hon att hon gjort några nakna utvik, men inget mer och detta störde mig inte. Då var det inget som man kunde kolla på nätet. Nu finns ju allt ute och tillgängligt och jag har själv hittat massor av gamla svenska maxs filmer där hon är med. (och det är många!) Det är riktigt grova grejer med både analt och gang Bang /flera killar IR mm och det är olidlig för mig att titta på och vetskapen att alla vi känner nu också kan se detta är minst sagt hemskt. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra och just nu bara duckar jag för hela situationen. Jag är själv ingen storkonsument av porr och jag är definitivt ingen cuckold som tycker det är sexigt och spännande. Inser att det måste finnas fler i min märkliga situation, och just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Vi har dessutom två barn och det vill jag inte ens tänka på när de får se det här.

• Svar på tråden Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet
  • Anonym (K)

Vilka idioter till vänner ni har! Jag skulle be dem dra åt helvete allihop! Om EN av dem råkar upptäcka att din fru har gjort en film så skulle hen ha hållit det för sig själv, att skvallra om detta, sprida runt i bekantskapskretsen, skicka länkar så andra kan se (!) är fruktansvärt respektlöst! De behandlar henne just nu bara som ett runkobjekt, inte som en levande människa med känslor. Fy fan!!

• Anonym (M)
    Anonym (Eva) skrev 2022-09-29 07:43:13 följande:
    Vänta lite nu, är hon en dålig människa som spelade in porr för 40 år sedan i en helt annan fas i sitt liv?

Dålig för vem, helt ärligt?

Om du tycker att du köpt grisen i säcken för att hon inte berättat, det är en sak. Otillräcklig kommunikation.

Men att hon njutit och blivit en fena på sex tidigt i livet;
    Jag säger bara stort grattis till dig!!

Om du verkligen tror att folk medverkar i porrfilmer för att de njuter av sex måste du ha bott i en källare hela ditt liv. 

Eva ? Snarare Incel runkgubbe.

• Anonym (M)
    Anonym (men) skrev 2022-09-29 10:06:19 följande:

Var stolt över henne och visa att du är det.
    Skulle tro att de flesta av era bekanta som tisslar och tasslar är avundsjuka.

Varför skulle de vara avundsjuka? Det är knappast svårt för en kvinna att få spela in porr eller hitta villiga män. 

• Dirtyminded

Alla är vi olika... inget hade gjort mig kärare än att veta att den jag lever med verkligen bejakat sin sexualitet... något skumt att det kommer fram så pass sent in i förhållandet dock? 

Hon måste ju rimligtvis ha insett risken att någon skulle känna igen henne någon gång ändå är ganska överhängande om filmerna ligger på nätet?

Men vad är det egentligen som oroar dig? Att vännerna ändrar sin inställning till henne pga hon spelade in porr för 25 år sen? Då hade jag inte haft särskilt stora problem att byta vänner...

Din egen moralkompass? Då är det nog dags att kalibrera om den, och inte leva i det förgångna... Flört

Ge det lite tid, it will pass! 

• annabellelee

Består din umgängeskrets av ett gäng fjortisar? Skvaller om vad någons flickvän (fru) har hittat på och antydningar om att tjejer som har annat än vaniljsex är madrasser var något jag upplevde under högstadiet, men inte sedan dess. 

• Anonym (Eva)
    Anonym (M) skrev 2022-09-29 10:35:07 följande:

Om du verkligen tror att folk medverkar i porrfilmer för att de njuter av sex måste du ha bott i en källare hela ditt liv. 

Eva ? Snarare Incel runkgubbe.

Vem är du? Berätta mer om dig själv!
  • Anonym (Fredag?)

Trolleri, trollera....Drömmer

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (M) skrev 2022-09-29 10:36:39 följande:

Varför skulle de vara avundsjuka? Det är knappast svårt för en kvinna att få spela in porr eller hitta villiga män. 

För att det enda vissa män har innanför pannbenet är att fråga om en kvinna tar den i tvåan.

Och då är givetvis hans kompisar avundsjuka på TS att han har en fru som helt tydligt tar den i tvåan- och de får titta på! JACKPOTT! Skrattande
  • Anonym (Äktenskapsskillnad)

Det bästa hade ju såklart varit att inte skaffa barn med henne men det är ju för sent.

Men iom. att barnen är vuxna kan du ju faktiskt skilja dig utan att det drabbar dem alltför hårt. Är inte värt att leva resten av livet med de äckel-känslor som du känner.

• Anonym (nummer två)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2022-09-29 13:27:25 följande:
    För att det enda vissa män har innanför pannbenet är att fråga om en kvinna tar den i tvåan.

Och då är givetvis hans kompisar avundsjuka på TS att han har en fru som helt tydligt tar den i tvåan- och de får titta på! JACKPOTT! Skrattande
    Män är alltså inte bara ute efter sex, utan dom vill in bakvägen också?
Svar på tråden Min fru spelade in svensk porr på 80- och 90-talet