Ni som köpt Ikeasoffor..
.. är ni nöjda och vilken soffa har ni?
Vi funderar - när vi flyttat - att köpa Kramfors www.ikea.com/PIAimages/32582_PE122595_S3.jpg
Nån som har den? Nöjd?
.. är ni nöjda och vilken soffa har ni?
Vi funderar - när vi flyttat - att köpa Kramfors www.ikea.com/PIAimages/32582_PE122595_S3.jpg
Nån som har den? Nöjd?
Ja visst är den fin! Låter bra att hon är nöjd
jen - ja, har några bekanta som också har Ektorp och är nöjda..
Nomad - brun! Vilken hade du velat ha?
Kadorran -
Nomad - Sååå snygg
Lola -
Vad skönt att höra att så många är nöjda med sina Ikeasoffor. Kan det vara så bra alltså?
Eketorp verkar nästan vara vanligast eller??
Nomad - jag vet klämde väl i ett e för mycket där tror jag..
MammaMoa - jättefina
Nomad -
Vad trist zazla Vad blev det för nån ny från Chilli? Vi har en Granada fåtölj därifrån.
Duckan - hur länge har ni haft er Ektorp?
Duckan o Blue Vapor - verkar ändå generellt sett vara skiftande kvalitet på sofforna m.a.o.. Iofs är det ju så med allt men Ektorp har visst överlag bättre kvalitet än Tomelilla..
Vore kul att höra om fler har Kramfors?
Det är väl inte konstigt att det blir slitet där nacken är när man sitter och vrider på huvudet när man läser/pratar med någon annan/tittar på teve... Flottigt hår var väl ändå en märklig kommentar trots smajlisen.
Nikkala är väldigt snygg tycker jag, inte så supersäker längre på Kramfors utan det finns ju snygga andra att fundera på..
Trynträ - bra för dig, då kan du väl satsa på soffa med hög rygg o hoppas på att övriga familjemedlemmar inte heller rör så mycket på huvudet.
Gislöv - synd, är den hård?
L Girl - aha, ja, den är fin den.