Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Ni som köpt Ikeasoffor..
  • Smajla

Ja visst är den fin! Låter bra att hon är nöjd Glad

//Smajla
  • Smajla

jen - ja, har några bekanta som också har Ektorp och är nöjda..

Nomad - brun! Glad Vilken hade du velat ha?

//Smajla
  • Smajla

Kadorran - Glad

Nomad - Penga mun Sååå snygg Glad

//Smajla
  • Smajla

Lola - Glad

Vad skönt att höra att så många är nöjda med sina Ikeasoffor. Kan det vara så bra alltså?

//Smajla
  • Smajla

Eketorp verkar nästan vara vanligast eller??

//Smajla
  • Smajla

Nomad - jag vet Glad klämde väl i ett e för mycket där tror jag.. Skrattande

MammaMoa - jättefina Glad

//Smajla
  • Smajla

Nomad - Skrattande

Vad trist zazla Ledsen Vad blev det för nån ny från Chilli? Vi har en Granada fåtölj därifrån.

Duckan - hur länge har ni haft er Ektorp?

//Smajla
  • Smajla
    zazla - ah, ja, det är ju praktiskt Glad

Mystra - ja, Tomelilla ska man ju då inte satsa på det hör jag..

Princess Sparkle - du har så rätt.. fast så känns det ju i plånboken att satsa på nåt exklusivt.. vi funderar skarpt på kramfors - läder är ju så praktiskt, bara att torka av om man spiller..

female - Skrattande
    //Smajla
  • Smajla

Duckan o Blue Vapor - verkar ändå generellt sett vara skiftande kvalitet på sofforna m.a.o.. Iofs är det ju så med allt men Ektorp har visst överlag bättre kvalitet än Tomelilla..

Vore kul att höra om fler har Kramfors?

//Smajla
  • Smajla
    Trynträ - fast nackdelen med dem som har hög rygg är att de lätt blir slitna där man sitter med huvudet. Ser på pappas fåtölj som är supersliten just där - INTE snyggt..
    //Smajla
  • Smajla
    Trynträ - min mamma o pappa har tygsoffa - där pappa sitter syns det efter hans huvud. Likadant i hans skinnfåtölj... Så jag är därför inte nån större fan av soffor eller fåtöljer med nackstöd..
    //Smajla
  • Smajla

Det är väl inte konstigt att det blir slitet där nacken är när man sitter och vrider på huvudet när man läser/pratar med någon annan/tittar på teve... Flottigt hår var väl ändå en märklig kommentar trots smajlisen.

//Smajla
  • Smajla

Nikkala är väldigt snygg tycker jag, inte så supersäker längre på Kramfors utan det finns ju snygga andra att fundera på..

//Smajla
  • Smajla

Trynträ - bra för dig, då kan du väl satsa på soffa med hög rygg o hoppas på att övriga familjemedlemmar inte heller rör så mycket på huvudet.

Gislöv - synd, är den hård?

//Smajla
  • Smajla
    Trynträ - ja, den är ju snygg, låter inte dumt.
    //Smajla
  • Smajla
    veronicaq skrev 2006-05-01 20:33:17 följande:
    den har vi...som DU TS har som första inlägg!!! den e sååå skön.. man kan ligga itta allt utan problem!!
    Låter najs Glad
    L Girl skrev 2006-05-02 12:08:48 följande:
    Igår har jag äääntligen fått min efterlängtade ektorp soffa!
    Vilken färg tog ni?
    //Smajla
  • Smajla

L Girl - aha, ja, den är fin den.

//Smajla
  • Smajla
    Coppola skrev 2006-05-08 08:52:55 följande:
    Vi köpte Kramfors för ca ett år sedan, för vi tyckte den har så häftig...Den kom hem....och vi satt i den ca 3-4 gånger....vi satt hellre i den gamla soffan som vi inte hunnit göra oss av med...det var den mest obekväma soffa jag varit med om, faktiskt. Det finns ju inget armstöd att ligga mot...du sitter "uppepå" soffan inte i den...om du förstår hur jag menar...man sjunker liksom inte ner i den på ett mysig sätt.En kall soffaden såldes efter 1-2 månader....Kan INTE rekommendera den
     Låter ju inte bra, tänk vad viktigt det är med soffa egentligen.. Lika viktigt nästan som sängen..
    //Smajla
Svar på tråden Ni som köpt Ikeasoffor..