Olycklig kär i en ”Missbrukare”
Jag håller nu på dejta en kille och är väldigt förälskad i honom men problemet är att han erkänt att han ibland tar droger när han är med killkompisar och tar bla. lsd, MDMA.
Idag kom han till mig och berättade att han fick ångest över att han igår tagit droger med sina killkompisar det var spontant och sen fick han väldigt ångest när han tänkte mig och han funderade om han skulle hålla tyst eller berätta för mig och till slut berättade han och han sa han var rädd att jag skulle dissa honom och det kunde jag inte heller. Jag sa jag var glad att han berättade men samtidigt ledsen och frågade honom om han skulle välja mig eller droger han sa han skulle välja mig men ändå svårt undvika droger eftersom han påstår de vänner han har är bra vänner förutom att de använder droger och han vill Inte söka hjälp. Sen viljan inte lägga av med de helt.
saken är att vi känner så starkt för varandra och hur och vad kan jag göra utan bara låta honom göra som han vill för han pallar ej av om jag förjuder honom.
😢jag kan inte släppa honom men jag mår inte bra av det heller.
Fast när du heter "olyckligt kär" när ni båda vill ha varandra visar ju att detta endast är en tråd skapad för att manipulera godtrogna.
Klarar han inte ta hand om sig själv? Jobbar överhuvudtaget någon av er 2 ? Dig inkluderat alltså?
Aahhh nu kommer det ju komma världens snyft historia.