12-månaders beter sig konstigt, snäll hjälp!
Hur är dagssömnen? När somnar barnet? Tänder på G?
Hur är dagssömnen? När somnar barnet? Tänder på G?
Ibland har de bara perioder där det är mycket som händer i utvecklingen och sömnen tyvärr blir lidande.Tackar för era svar! :)
Kanske bara är en fas då. Får se hur det går inatt!
Det där med att slänga nappen/gossedjuret på golvet och först skratta sen gråta för hen vill ha tillbaka dom, kan de ha med att göra att hen vill ha uppmärksamhet? Händer aldrig dagtid.
Vi hade precis planer på att flytta spjälsängen till barnets egna rum men kanske borde sova några hela nätter först igen? Orkar liksom inte springa fram och tillbaka på natten.
Hen lägger sig alltid för natten ensam och det är mörkt (kol svart) i vårt sovrum så jag tror inte hen kommer tycka eget rum är läskigt så sätt(?).
Vi hade iallafall 2 veckor nu som gick bra men nu tror jag det börjar igen..
Vi la oss och sov redan kl 20 inga problem men plötsligt vaknar hon kl 23?!?! I en timma försökte jag hyssa, bytte blöjja, gav nappflaska , satte på musik osv inget av detta funkade ens denna gången. Så nu gick vi upp och hon leker på golvet med sina leksaker.
Känner mig så misslyckad, men å andra sidan inget gråt nu. Men förstår bara inte vad som är fel? Men kan ju inte gå upp såhär och leka mitt på natten i fortsättningen, eller ?