Inlägg från: Anonym (Mamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamman)

Dejta en ordningsvakt?

Min son har jobbat som ordningsvakt. Han är stor, stark och ser oerhört bra ut. (Inte bara ur mitt mammaperspektiv.)

Han blev uppraggad av diverse kvinnor alla pass, från fulla småtjejer till medelålders kvinnor. Han var spytrött på alltihop. Spytrött på fulla människor, bråkiga människor och... raggande fruntimmer.

• Anonym (Mamman)
    Anonym (Ebba) skrev 2022-10-08 12:16:29 följande:
    Usch, ja det kan jag förstå. Enda denna sagt en gång var att han inte raggade men nån gång hade en tjej gett honom numret. Tror inte riktigt på det. Han ser inte jättebra ut, men inte ful heller och efter lite alkohol så?Förstår att han blev det 
    Faktum är att han blev uppraggad på krogen en kväll då han inte jobbade. Den tjejen har han nu varit tillsammans med i snart 10 år.
    Så kan det också gå.

Jag gillade inte att ha honom på krogen som vakt. Det är inte ett helt ofarligt jobb, hur stark, vältränad och kunnig i Krav Maga man än är.
  • Anonym (Mamman)
    Anonym (Ebba) skrev 2022-10-08 15:02:19 följande:

Anonym(Mamman):
    Vad är Krav maga? Ja, men det låter ju gulligt. Lite skillnad mot ONS och fyllekåta damer liksom. 

Det är ett närstridssystem som kommer från Israel. Man måste ha viss kunskap i det som ordningsvakt. Min son är instruktör för Krav maga så han kan såklart fler tekniker än vaktjobbet kräver.
Svar på tråden Dejta en ordningsvakt?