• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-10 19:59:39 följande:
    Tänkte precis att jag tittar på veckans Gränslandet nu för att få ett hum om vad som pågår där.
    Okej
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-10 20:01:09 följande:
    Ja,de börjar ju bli få kvar nu. 
    Japp
  • flygrl

Asså den här ödesveckan är ju bara obegriplig och nåt iaf jag helt skulle kunna va utan. Och jag har gett upp att försöka fatta. Värdelöst, skönt den snart är över.

Men lag Nord satte verkligen lag Syd på plats i dagens tävling. Syd blev fan helt överkörda. Att den där knuten skulle bli så svår och avgörande.

I övrigt kom jag på att Sofia faktiskt är i en liknande situation i Syd som LO vart i i Nord. Ok, hon har inte haft nån Valle-diktator mot sig men däremot hela laget utom möjligen Pelle.

Jag gillar Alex men det brandtal han höll dagen efter Sofia så starkt duellerat sig tillbaka in i tävlingen va okänsligt mtp Sofias närmast skuldkänslor över att helt enligt reglerna ha slagit ut Nathalie. Han kanske inte menade nåt ont mot Sofia men måste ändå ha vart jobbigt för henne. :/

Den som f.ö. ständigt ska framhålla att alla är med i pakten utom Sofia är Greta som också va den som kaxade massa inför dagens tävling och sen inte kunde leverera. 

Trist men nog bäst så att Nathalie till slut fick bryta i dag.
    Men va vidrigt omoget och egoistiskt Sandra och Bella uppförde sig från att Sandra blev så kränkt för Helene valde henne till duellen då Sandra inte va riktigt lika bra som Bella på göra upp eld till ego-uppvisningen efter Sandras vinst. Så okänsligt och omoget och inte svårt förstå Helene blev riktigt ledsen. Nä, Sandra är i mina ögon inte värdig få komma in i Robinson igen. Inte efter det jag såg idag. :/

Hur ser ni andra på Sandra & Bellas uppförande idag? 

• flygrl
    Johannus skrev 2022-11-09 20:20:09 följande:
    Det verkar som i förra Robinson att det alltid måste finnas någon man vill mobba
    Ser inte bättre ut. Tyvärr. Mobbing uppstår lätt i grupper av människor.
    Trist hur Joel behandlades av bl.a. Shevin förra säsongen.
    molly50 skrev 2022-11-09 21:16:46 följande:
    Ja,det var det säkert.
    Jag uppfattar inte LO som någon som skulle vara direkt elak mot någon eller mobba. 
    Tycker LO ger ett balanserat och sjysst intryck.
    BeautifulLiz skrev 2022-11-10 05:18:35 följande:
    Jag är så beroende så jag tittar på Gränslandet till frukost. Glad Extra spännanade idag också ju med tanke på hur det slutade igår.

Tycker att Bella och Sandra är så tokroliga, sitter här och skrattar för mig själv. (Tur att ingen ser mig sitta och fnissa vid datorn vid fem på morgonen)

Vad som händer i dagens avsnitt får jag knipa näbb om tills ni andra är ikapp dock. 
    Jo, det är spännande!
    Jag har också gillat Bella & Sandras galna infall men idag föll dom verkligen i mina ögon. Totalt respektlösa mot Helene!
    Nandez skrev 2022-11-10 18:48:54 följande:
    Jag håller med, det är förvirrat alltihop i denna ödesvecka. Har ingen aning hur örådet ska till
    Eller hur?!
    Nandez skrev 2022-11-10 18:52:18 följande:
    Som alltid intressant med dina funderingar
    Johannus skrev 2022-11-10 19:31:52 följande:
    Jag fattar heller ingenting
    Nä, det är du inte ensam om.
    Johannus skrev 2022-11-10 22:53:33 följande:

Har ni andra sett Gränslandet?

Jag följer det eftersom på TV4 Play.

• BeautifulLiz
    flygrl skrev 2022-11-11 02:31:23 följande:
    Trist hur Joel behandlades av bl.a. Shevin förra säsongen.
    molly50 skrev 2022-11-09 21:16:46 följande:
    Ja,det var det säkert.
    Jag uppfattar inte LO som någon som skulle vara direkt elak mot någon eller mobba. 
    Tycker LO ger ett balanserat och sjysst intryck.Jo, det är spännande!
    Jag har också gillat Bella & Sandras galna infall men idag föll dom verkligen i mina ögon. Totalt respektlösa mot Helene!
    Nandez skrev 2022-11-10 18:48:54 följande:
    Jag håller med, det är förvirrat alltihop i denna ödesvecka. Har ingen aning hur örådet ska till
    Eller hur?!
    Johannus skrev 2022-11-10 19:31:52 följande:
    Jag fattar heller ingenting
    Nä, det är du inte ensam om. Jag följer det eftersom på TV4 Play.

Jo, visst var det respektlöst. Men å andra sidan så skiter Helene fullständigt i andras känslor också.
    Så hon kanske behövde tas ner lite på jorden.

Hade Helene varit mer ödmjuk så hade jag varit helt inne på din linje. Men jag känner det som att hon i stort sett kan gå över lik för att nå sitt mål.

Jag gillar L-O och hoppas att han kommer långt i Robinson, hoppas att Sofia också hänger kvar ett tag till Bara för "att".

Nu får vi vänta tills söndag med att se hur denna ödesvecka ska sluta. Håller med om att det varit en konstig vecka.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-10 22:53:33 följande:
    Har ni andra sett Gränslandet?
    Inte hunnit
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-11 02:13:57 följande:

Asså den här ödesveckan är ju bara obegriplig och nåt iaf jag helt skulle kunna va utan. Och jag har gett upp att försöka fatta. Värdelöst, skönt den snart är över. smile8.gif

Men lag Nord satte verkligen lag Syd på plats i dagens tävling. Syd blev fan helt överkörda. Att den där knuten skulle bli så svår och avgörande. smile3.gif

I övrigt kom jag på att Sofia faktiskt är i en liknande situation i Syd som LO vart i i Nord. Ok, hon har inte haft nån Valle-diktator mot sig men däremot hela laget utom möjligen Pelle.

Jag gillar Alex men det brandtal han höll dagen efter Sofia så starkt duellerat sig tillbaka in i tävlingen va okänsligt mtp Sofias närmast skuldkänslor över att helt enligt reglerna ha slagit ut Nathalie. Han kanske inte menade nåt ont mot Sofia men måste ändå ha vart jobbigt för henne. :/

Den som f.ö. ständigt ska framhålla att alla är med i pakten utom Sofia är Greta som också va den som kaxade massa inför dagens tävling och sen inte kunde leverera. 

Trist men nog bäst så att Nathalie till slut fick bryta i dag.
    Men va vidrigt omoget och egoistiskt Sandra och Bella uppförde sig från att Sandra blev så kränkt för Helene valde henne till duellen då Sandra inte va riktigt lika bra som Bella på göra upp eld till ego-uppvisningen efter Sandras vinst. Så okänsligt och omoget och inte svårt förstå Helene blev riktigt ledsen. Nä, Sandra är i mina ögon inte värdig få komma in i Robinson igen. Inte efter det jag såg idag. :/ smile8.gif

Hur ser ni andra på Sandra & Bellas uppförande idag? 

Jag håller med, förutom Gränslandet som jag inte sett
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-11 02:31:23 följande:
    Trist hur Joel behandlades av bl.a. Shevin förra säsongen. smile4.gif

Tycker LO ger ett balanserat och sjysst intryck.

Jo, det är spännande! smile5.gif

Eller hur?! smile3.gif

smile5.gif

Nä, det är du inte ensam om. smile5.gif

Jag följer det eftersom på TV4 Play. smile1.gif

Mobbing är vidrigt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst