• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-15 20:07:16 följande:
    Dumt klippt tycker jag ....man kan väl köra klart ett program för att fortsätta nästa.
    Tycker jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-15 20:08:26 följande:
    Han blev nog ställd av vad Bella sa.....eller så känner han sig stolt att bli kallad Tupp.
    Tror han blev ställd om hur han har uppfattats 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-12-15 20:07:16 följande:
    Dumt klippt tycker jag ....man kan väl köra klart ett program för att fortsätta nästa.
    Ja,precis. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-12-15 20:08:26 följande:
    Han blev nog ställd av vad Bella sa.....eller så känner han sig stolt att bli kallad Tupp.
    Ja,det återstår att se.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-15 20:47:13 följande:
    Tror han blev ställd om hur han har uppfattats 
    Han blev nog ställd, men tror ändå att han senare sträcker på sig eftersom andra tycker att han tagit ledarrollen bland killarna vilket får honom att känna sig bra. (Bara jag som spekulerar Glad)
  • Anonya

Jag gissade att örådet skulle bli klart först på söndag. Är ju en viktig del liksom, passar in i finalprogrammet. 

Bara fyra gamla deltagare så färre än det brukar. Men kostar hålla deltagarna kvar i landet liksom om de ska flygas tillbaka och alla är nog inte intresserade heller, utan vill hem/stanna hemma hos familjen. Och hur skulle det vara med dem på Gränslandet där en del kanske åkt ut jättemycket tidigare än andra där. Annorlunda än förra året. 

Ska bli intressant att se hur det går. Och Kristoffer får alltså vara med och rösta.

• Nandez
    molly50 skrev 2022-12-15 21:07:21 följande:
    Ja,det återstår att se.
    Det visar sig
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-15 21:16:25 följande:
    Han blev nog ställd, men tror ändå att han senare sträcker på sig eftersom andra tycker att han tagit ledarrollen bland killarna vilket får honom att känna sig bra. (Bara jag som spekulerar Glad)
    Svårt att veta
  • Nandez
    Anonya skrev 2022-12-16 00:34:29 följande:
    Jag gissade att örådet skulle bli klart först på söndag. Är ju en viktig del liksom, passar in i finalprogrammet. 

Bara fyra gamla deltagare så färre än det brukar. Men kostar hålla deltagarna kvar i landet liksom om de ska flygas tillbaka och alla är nog inte intresserade heller, utan vill hem/stanna hemma hos familjen. Och hur skulle det vara med dem på Gränslandet där en del kanske åkt ut jättemycket tidigare än andra där. Annorlunda än förra året. 

Ska bli intressant att se hur det går. Och Kristoffer får alltså vara med och rösta.
    Ja, det ska bli intressant
Svar på tråden Robinson 2022 Höst