Robinson 2022 Höst
Ooo nääää
Ooo nääää
Men var är Britten?
Stackars L-O att välja fel stolpe
Britten kvar på Gränslandet och nu med L-O och Greta. Gränslandet hade kunnat stängas och alla vart med i sammanslagningen. Onödigt springande fram och tillbaka.
Måste vara så att det tre som är på gränslandet tävlar tillsammans och någon åker ut resten in.
Hade hoppats att Andreas hade blivit kapten, Homa börjar bli kaxig. Hoppas han åker ut snart.
Några saker till som jag inte redan tagit upp i inläggen ovan.
Skönt som sagt att den förvirrade ödesveckan är över och sammanslagningen genomförd. Starkt av Andreas ta immuniteten inför örådet. Antar Kristoffer kan ha hållit igen lite mtp han redan har immunitet.
Äntligen fick man se hur det här ödesvecka-örådet skulle gå till. Hälften i örådet immuna! Tvärtemot va jag trodde klarade sig Sofia och L-O från duellen. Homayon stark i både duellen och efteråt när han sportsligt tackade Britten och önskade henne lycka till. Jag gillar Homayon so far.
Tuff tävling direkt i inledningen av sammanslagningen. Andreas vinnare igen. Va inte hann rätt svag i tävlingar tidigare? Nu verkar han ju plötsligt väldigt mycket starkare! Har han mörkat sina skills tidigare?
Skönt att Helen tog sig tillbaka till Robinson men synd att inte L-O kunde hitta rätt stolpe och så slå ut Bella. Fast Bella kan bli ett roligt tillskott med.
Att Britten och Greta hamnade i Gränslandet gör mig inget men jag lider med L-O att behöva hamna där. :/ Vi får se hur det fortsätter med Gränslandet.
Förmodligen kunde Sofia hålla sig kvar i örådet genom ha bondat med Merdi. Nu har även Sandra kommit med i pakten men undrar hur den kommer påverkas iom Helenes återkomst till Robinson? Hon är ju bästis med Sofia men samtidigt nog inte så förtjust i Sandra. Well, well.
Skönt att vi bara är halvvägs än så man har många spännande avsnitt kvar att njuta av.
Nu börjar detta med att vara kapten en vecka...4 st utan rösträtt. Detta tycker jag är ful spel nu när alla ska tävla för sig själv.
Verkar på Alex, Homa att ju närmare final dem kommer så måste dem börja bli gnälliga ....Karlar