• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-18 19:57:56 följande:
    Nej,jag förstår inte heller det här. 
    Mycket märkligt
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-18 20:02:26 följande:
    Jag fattar inget. Varför ska produktionen ändra på så sätt att det inte blir kul att titta mer....Gränslandet är ett ställe där man hamnar när man åker ut och tävlar sig tillbaka till Robinson. Det verkar som att årets program går i förväg på alla sätt och vis och det blir ingen spänning att se Robinson och sen Gränslandet eftersom man redan vet vad som händer. 

Kanske bäst att produktionen bygger en restaurang också så deltagarna inte behöver gå hungriga och kämpa för sin mat. Stackarna blir ju sjuka eftersom dem lärt sig sen tidigare att vara och hämta pizza, och annat hämt mat hemma vid.

Usch nu är jag irriterad.

Inte på er som skriver här utan på produktionen.
    Ja, det är märkligt
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:07:05 följande:
    Ja, det är märkligt
    Väldigt! Ingen spänning mer i programmet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-18 20:09:47 följande:
    Väldigt! Ingen spänning mer i programmet.
    Ja,, det tappar lite
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:11:14 följande:
    Ja,, det tappar lite
    Jag tänker som så....vilket program är mer värt att se? Robinson eller Gränslandet?
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-18 20:13:53 följande:
    Jag tänker som så....vilket program är mer värt att se? Robinson eller Gränslandet?
    Du har en poäng
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:15:04 följande:
    Du har en poäng
    Gränslandet har nu 8 personer tror jag...Har inte tittat denna vecka. Hur ska 8 personer slå ut varann om det är 1 person som åker per vecka. Min tanke är att det ska fler personer in på gränslandet så att dem i sin tur ska bilda ett tredje lag in i Robinson eller att det blir som förra året Lag Syd. Lag Nord, Lag Öst, Lag Väst som kommer att tävla med varann innan sammanslagning......Men samtidigt är det trist att det inte finns någon spänning.
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-18 20:24:31 följande:
    Gränslandet har nu 8 personer tror jag...Har inte tittat denna vecka. Hur ska 8 personer slå ut varann om det är 1 person som åker per vecka. Min tanke är att det ska fler personer in på gränslandet så att dem i sin tur ska bilda ett tredje lag in i Robinson eller att det blir som förra året Lag Syd. Lag Nord, Lag Öst, Lag Väst som kommer att tävla med varann innan sammanslagning......Men samtidigt är det trist att det inte finns någon spänning.
    Ja, så kan det vara. Du har rätt om spänningen
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:31:40 följande:
    Ja, så kan det vara. Du har rätt om spänningen
    Glad
Svar på tråden Robinson 2022 Höst