• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-23 21:03:24 följande:
    Jag skrev inte att deltagarna får nåt på silverfat. Menade att deltagarna hemma vid har lätt att bara hämta mat från affären eller Mack Donalts eller vad snabbmatställena heter...Tror nog att många deltagare önskar att Petra eller någon i teamet kommer med mat till dem istället för att försöka fiska eller söka mat.
    Hämtar mat på det sättet gör även äldre
  • Johannus
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-23 19:46:08 följande:
    Ett till problem med matsituationen är ju att nästan alla länder spelar in Robinson på samma plats. I alla fall förra året var Sverige ett av de sista länderna att spela in, så all typ all cassava (eller hur man nu stavar det?), kokosnötter, och fisk mm var redan uppätet av andra lag som varit där tidigare. Om det är samma i år igen så förstår jag faktiskt att de inte ens ger sig på att fiska - eftersom det ändå inte finns någon fisk kvar. Jag vet inte vilket land i ordningen Sverige var med att spela in höstens säsong, men det går säkert att kolla upp. 
    Jag har läst på flera olika ställen som 24.nu och Hänt att deltagarna får mat av produktionen lite så att dem är inte helt på svältgräns. Det visas bara inte i programmet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-23 21:08:20 följande:
    Nu börjar detta paktande igen. Tröttsamt.
    Verkligen så
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-23 21:08:22 följande:
    Jag har läst på flera olika ställen som 24.nu och Hänt att deltagarna får mat av produktionen lite så att dem är inte helt på svältgräns. Det visas bara inte i programmet.
    Av medicinska skäl skulle jag tro
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-23 21:06:47 följande:
    Hämtar mat på det sättet gör även äldre
    Ja det vet jag ....Jag skrev deltagarna där ingår alla åldrar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-23 21:09:52 följande:
    Av medicinska skäl skulle jag tro
    Det stod inget om det var av medicinska skäl...Bara att produktionen ser till att dem får i sig näring.
  • molly50
    Nandez skrev 2022-10-23 21:09:16 följande:
    Verkligen så
    Ja.varför kan inte alla sköta sig själva utan att pakta ihop sig med andra?
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-23 21:11:10 följande:
    Det stod inget om det var av medicinska skäl...Bara att produktionen ser till att dem får i sig näring.
    Naturligtvis är det av medicinska skäl, dom kan ju inte svälta folk hur som helst
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-23 21:11:55 följande:
    Ja.varför kan inte alla sköta sig själva utan att pakta ihop sig med andra?
    Jag håller med dig
Svar på tråden Robinson 2022 Höst