• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-27 19:57:41 följande:
    Och så skyller Pelle på Nathalie.
    Ja, jösses
  • Johannus

Grattis lag Nord hoppas vinnandet håller sig några veckor framåt. Oavsett att jag skulle vela se att Valle åker ut.

Hoppas att Lag Syd röstar ut Pelle på Örådet.

• kokosnötmjölk

Sitter just nu och kollar ikapp söndagens avsnitt (de senaste dagarna har inte blivit som planerat så jag har inte haft möjlighet att titta förrän nu). Spännande med lag syd i öråd, det är deras första. 

Blev lite förvånad över att Alexander gav bort sin amulett till Nathalie. Snällt av honom, men det känns lite risky och jag hade nog inte vågat göra samma sak själv. 

Ska bli spännande att se hur örådet slutar (har ju läst det här men minns inte). 

Detta är mina tankar just nu  

• Nandez
    Johannus skrev 2022-10-27 19:58:57 följande:
    Grattis lag Nord hoppas vinnandet håller sig några veckor framåt. Oavsett att jag skulle vela se att Valle åker ut.

Hoppas att Lag Syd röstar ut Pelle på Örådet.
    Ja, hoppas Pelle röstas ut
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-27 20:00:42 följande:
    Sitter just nu och kollar ikapp söndagens avsnitt (de senaste dagarna har inte blivit som planerat så jag har inte haft möjlighet att titta förrän nu). Spännande med lag syd i öråd, det är deras första. 

Blev lite förvånad över att Alexander gav bort sin amulett till Nathalie. Snällt av honom, men det känns lite risky och jag hade nog inte vågat göra samma sak själv. 

Ska bli spännande att se hur örådet slutar (har ju läst det här men minns inte). 

Detta är mina tankar just nu smile1.gif  
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-27 20:07:07 följande:
    Det blir ett spännande ö-råd
    Ja det blir det.
Svar på tråden Robinson 2022 Höst