• Nandez

Robinson 2022 Höst

I morgon börjar Robinson höst, hoppas på ett bra och underhållande program

• Svar på tråden Robinson 2022 Höst
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-10-31 19:58:51 följande:
    Nu missade jag. Vann lag Nord pristävlingen? 
    Ja lag Nord vann det fina priset av kocken Michael som var med i Robinson 2020 och vann. Han har lagat mat åt vinnarna.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-31 19:58:51 följande:
    Nu missade jag. Vann lag Nord pristävlingen? 
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-31 20:05:50 följande:
    Ja lag Nord vann det fina priset av kocken Michael som var med i Robinson 2020 och vann. Han har lagat mat åt vinnarna.
    Han är nog en duktig kock
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-31 20:05:50 följande:
    Ok. Det var ett bra pris. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-31 20:27:10 följande:
    Han är nog en duktig kock
    Han har egen restaurang på Åland och vad jag läst om så är han en väldigt duktig Kock.
  • kokosnötmjölk

Sitter i detta nu och tittar ikapp Robinson + Gränslandet, samtidigt som jag läser ikapp denna tråden. Tänkte, medan jag läste tråden; Vad konstigt? Detta har inte jag sett? 

Förvirringen innan jag kom på att jag tittar ikapp och alltså ligger 1v efter  

• Johannus
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-31 20:42:20 följande:

Sitter i detta nu och tittar ikapp Robinson + Gränslandet, samtidigt som jag läser ikapp denna tråden. Tänkte, medan jag läste tråden; Vad konstigt? Detta har inte jag sett? 

Förvirringen innan jag kom på att jag tittar ikapp och alltså ligger 1v efter smile2.gif  

Så kan det gå Skrattande
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-31 20:38:05 följande:
    Han har egen restaurang på Åland och vad jag läst om så är han en väldigt duktig Kock.
    Roligt att höra
  • Nandez

Förvirringen innan jag kom på att jag tittar ikapp och alltså ligger 1v efter smile2.gif  

• kokosnötmjölk
    Johannus skrev 2022-10-31 20:46:30 följande:
    Så kan det gå Skrattande
    Ja :D
    Nandez skrev 2022-10-31 21:12:02 följande:
    smile1.gif

Just for the record så kan jag nu meddela att jag är på gårdagens avsnitt Av någon anledning så gillar jag tjejen som är lagkapten i det ena laget, tror att hon heter Nathalie. Och stör mig en del på Pelle. Tycker inte att det varit så mycket bråk detta året, varken i Robinson eller i Gränslandet, vilket jag tycker är skönt. Det är inte kul när det bara bråkas, tex som i den tidigare säsongen i år (?) där det var två deltagare som rök ihop rejält. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst