• Sanlin90

BIM november 2022

Sanlin90 skrev 2022-11-05 09:21:07 följande:

Är så uppgiven men ändå hoppfull, fick igår veta efter massa test på sjukhuset att jag har binjurebarks svikt troligen addisons sjukdom och ett vanligt symtom är utebliven mens men den brukar komma tillbaka när man börjar med kortisonet och det har jag gjort så nu hoppas jag kroppen vaknar snart igen ordentligt!

Det känns dock som jag haft äl den här gången, förra månaden hade jag det inte skulle jag gissa för blödningen varade 8 dagar och va väldigt sparsam utan slemhinna men nu är jag finnig och har ont i brösten.
  • Sanlin90

JSAG låter ganska typiskt svamp att det är grynigt och jag tycker inte svamp luktar annorlunda.

• Sanlin90

JSAG jag har bara haft svamp när jag ätit penciellin och då har jag helt enkelt gjort huskur det är väll så naturligt det kan bli men tampong med filmjölk, man får va snabb som attan! har haft den typ 30-60 min 2-3 ggr per dag det hjälper om det är pga pencillin för det dödar ju dom bra bakterierna för phbaöansen blir dålig och fiffi har samma ph som filmjölk haha

• Sanlin90

Nellygirl93 ett äl test som är positivt garanterar inte att äl faktist sker den kan ha skett senare eller inte alls det enda som visar om du haft äl är en tempökning av basaltempen.

• Sanlin90
    Nellygirl93 skrev 2022-11-08 15:32:03 följande:

Sanlin90:

Okej så om mensen ej kommer nu så är det antingen pga att ingen ägglossning skett eller att jag är gravid?

För om man haft ägglossning och ej blev gravid så får man mens?

Förlåt att jag är så rörig 😂 Vill bara att min kropp återhämtar sig efter alla år av preventivmedel

Det stämmer :)
  • Sanlin90

Vet inte om/när jag haft äl för jag kan inte tempa på morgonen och äl test verkar inte funka för mig, när jag blev gravid med min dotter hade jag aldrig positiva äl test nu väntar jag på tredje mensen sen den kom igång igen inte haft positivt någon av månaderna. 

men idag är mina bröst alldeles knöliga och jag har haft molvärk samt ont i ena fogen därbak slm när jag hade foglossning sen igår, typ brevid svanskotan ?!

• Sanlin90

Jag mår illa och har molvärk samt kissat säkert 30 ggr idag visserligen hade dottern magsjuka med diarréer i helgen men hon blev sjuk i torsdags så hoppas på annan anledning än det för mig ;)
    jag hade dock inget illamående alls när jag va gravid. 

ska man gå efter app är jag äl+10 ingen aning om det kan stämma.

• Sanlin90
    Bim-2 eller 3 troligen fick igår en brun flytning eller typ brun ?gélesleta? typ så misstänker mensen kommer snart..
  • Sanlin90
    Mitt humör alltså?. När jag har pms brukar jag bli riktigt riktigt ilsken arg och saker flyger jag skriker och får panikångest aldrig ledsen och gråter men idag är jag heeeelt förstörd jag gråter hela hela tiden!!
  • Sanlin90
    Snorkfröken jaa det är så jobbigt jag har gråtit hela dagen, har även fått ont upp mot armhålorna men har typ bruna spottinfs, känns som smärtan borde släppa vid spottings? Hur långt har du till bim?
  • Sanlin90

Snorkfröken jag har bin imorgon eller måndag men det verkar öka nu. Förra ?mensen? va ingen mens direkt fick bara bruna flytningar i 8 dagar sen kom inget mer så får väll se om det blir samma igen, dom tror dock anledningen till att min mens strulat så länge är att kag har kortisolbrist.

• Sanlin90

Jag har mer ont fråmst i ena bröstet, kom lite brunt imorse men sen inget, känner noll, har bim idag?

• Sanlin90

Jag får hjärnstillestånd på riktigt snart!!!!
    bim va igår men jag har haft pytte pyytte bruna flytningar sen fredags/lördags och ontet i brösten bara ökar speciellt det ena som jag vet att jag har mer mjölkkörtlar i idag har kag ont i huvudet med och tempen är högre, jag tar dock inte på morgonen utan på dagen och använder ett någotlunda riktvärde men nu va det mycket högre än annars. 

negativt test idag. 

jag som hoppades på nidblödning men det kommer fortfarande yttepytte och inget positivt test

• Sanlin90
    Amaaanda00 skrev 2022-11-14 19:54:53 följande:
    Jag har samma, ont i brösten, dom är större tycker både jag och sambon och lite synligare blodådror, högre temp än jag har vid mens annars, fått jätte ljus rosa på pappret en gång idag, min mens skulle ha kommit idag eller igår, förstår mig inte på kroppen? och jag har inte alls ont i magen heller, som jag alltid brukar ha precis innan mensen kommer och i början av mensen 
    Samma här lixom inget ont utan bara knepig kropp!
  • Sanlin90

Suck? fortfarande ömma bröst och igår efter sex blödde jag typ sådär sköra slemhinnor blödde och idag är det rosa som kommer men jättelite har inte mensvärk eller nått sånt.

• Sanlin90
    Grattis alla som plussat!

här fattar jag noll fick bruna flytningar lördag-måndag sporadiskt sen tisdag va det rosa p fm sen inget sen igår och idag kommer det lite ljusbrunt nån gång ibland, fortfarande ömma bröst och helt sanslöst trött. 
  • Sanlin90

Snorkfröken bim va söndag eller måndag har inte fått en tillstymelse till streck på test :(

• Sanlin90
    Snorkfrökenhär skrev 2022-11-17 22:34:21 följande:
    Sen ägglossning kanske? BIM framskjutet en vecka eller två? Ibland är kroppen helt jäkla skum utan anledning också. Drygt 😕 Bara avvakta och se?
    Börjar fundera på om jag inte har äl har brun blödning förra månaden oxå i 8 dagar men den va kraftigare än det här och nu va den bara 5 dagar och lite rosa med. 
  • Sanlin90

Snorkfröken jag har inget direkt sätt men de få gånger efter förlossningen oktober 2020 jag haft riktigt rejäl blödning har jag ju känt ca 2 v innan ont ena sidan magen och rikliga äl flytningar, hade ordentlig mens i september då blödde jag så jag fick använda dotterns blöjor och då hade jag extrema äl känningar men sista mensen innan dess va lixom i oktober förra året, har fått kortisolbrist och är överviktig så dom tror det beror på det.

Svar på tråden BIM november 2022