• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Anonym (Hanna89)

Hej! 

vi försöker få till ett syskon till vår dotter! Försök nr 4. Bim 24/11.

Jag kommer att åka på semester på min förväntade ägglossningsdag så känner mig lite ledsen och nervös över det. Ska ligga som bara den dagarna innan och samma dag som jag ska åka! Tungan ute 

hoppas det blir något denna månad! 

• Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-27 19:12:32 följande:

Jag börjar undra om vi kanske missade äl... hade sex senast i måndags, äl enligt appen på tisdag men så idag fick jag massa äl-värk i magen och ryggen. Så om ägget släppte idag känns det som vi var för tidigt ute. Typiskt. 

Men nää, idag kom äl-flytningar... verkar som man kanske får säkra upp med ett till ligg... 
  • Anonym (Foodie)
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-28 08:03:12 följande:
    Men nää, idag kom äl-flytningar... verkar som man kanske får säkra upp med ett till ligg... 
    Du kör inga ÄL tester, eller?
  • Anonym (Ostkaka)
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-28 10:54:31 följande:
    Du kör inga ÄL tester, eller?
    Nej jag gör inte det! Har klarat mig bra utan och mensen var regelbunden direkt efter min dotter föddes så jag trodde jag kunde lita på kroppen 😝
  • Anonym (Foodie)
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-10-28 12:31:07 följande:
    Nej jag gör inte det! Har klarat mig bra utan och mensen var regelbunden direkt efter min dotter föddes så jag trodde jag kunde lita på kroppen 😝
    Hahaha, att bli lurad av kroppen vart känner jag igen det ifrån 😆
  • trefaldigmästareikärlek

Jag har sån test-abstinens. 
    Brösten känns svullna och tunga, är utslagen/trött, vaknade inatt av illamående och mina bröst börja jag skymma lite ökade blodådror men har svårt att bedöma om det brukar vara så innan mens. 

Måste hålla mig till mensen annars blir jag knäpp. 
    Vill och önskar så gärna att det tagit sig denna månad, känner mig deppig och orolig över att det inte tagit sig 

• Anonym (Foodie)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2022-10-28 12:55:24 följande:

Glömde, ökad hunger som bara den!

Förstår dig, känner själv att man hoppas. Mycket av mina "symptom" har lagt sig mest brösten som ömmar massa bara men inget mer än så. Tempen ser ut att ha en trend nedåt just nu får se hur de blir imorgon. Så blir mer inställd på att de nog inte tog sig denna gång.

Håll ut med mig! Iaf helgen ut 😁
  • trefaldigmästareikärlek

Jaaaa vi får peppa varandra Foodie!!
    Har fortsatt haft hög temp mellan 36,8-37,5 vanligtvis ligger jag runt 36,2-4.

Ska du vänta till bim eller efter bim?

Vissa har ju noll symtom och ändå är gravida så tappa inte hoppet 😍😍😍

• Hannis1983

Brallans: ja den är stabilare än förra månaden i alla fall bara hoppas den håller i sig en vecka till och den röda tanten inte dyker upp 🙈

Svar på tråden BIM november 2022