• ametisten91

BIM november 2022

Startar en tråd för oss med BIM i november -22. 

Jag tycker det är lite kul att se vilket försök alla är på. Så jag lägger in mina uppgifter inom en parentes i BIM-listan och så får ni som vill gärna göra det samma. Om man inte vill dela med sig av det så avstår man SÅKLART! 

Hoppas att november blir en bra månad för alla som hittar in här Hjärta

BIM-lista: 

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

• Svar på tråden BIM november 2022
  • Anonym (Jennifer)

grattis ametisten och cocachins Hjärta !!! 

får jag tråka ut någon med mina äl test? idag på cykeldag 17 är det lika blankt som igår. den enda lilla stegringen jag hade var i förrgår på cykeldag 15... har jag ingen ägglossning denna månad kanske? bifogar bild på mina tester här Obestämd
    testat runt lunch samma tid varje dag, 11-12 tiden.

• Amaaanda00
    Anonym (Jennifer) skrev 2022-11-01 11:53:27 följande:

grattis ametisten och cocachins Hjärta !!! 

får jag tråka ut någon med mina äl test? idag på cykeldag 17 är det lika blankt som igår. den enda lilla stegringen jag hade var i förrgår på cykeldag 15... har jag ingen ägglossning denna månad kanske? bifogar bild på mina tester här Obestämd
    testat runt lunch samma tid varje dag, 11-12 tiden.

Du kan ha missat själva stegringen bara ❤️ det kan hända mycket på 24 timmar och stegringen kan ha kommit någon gång där emellan. 
  • trefaldigmästareikärlek

Rosa flytning på bim...
    Övertygad om att det är kört nu, har dock ingen mensvärk och brösten gör ont. 
    Illamående, drömmar och halsbränna.. 
    Hungrig hela tiden. 
    Vill inte att det ska vara kört denna gång. Ge mig hopp, någon som vet om det är naturligt med rosa flytning som inte leder till mens på bim dagen? 😭

• Anonym (Ostkaka)

Menååååååh, tråden hade fallit bort (?) från mina favoriter, jag undrade varför det var så tyst och så har ni ju skrivit jättemycket. Rynkar på näsan

Grattis till er som plussat! Hjärta

Jag är på äl +7 och bim -7. Är så sugen att testa men vet att det kommer vara för tidigt. Jag har så svårt att känna efter symptom eftersom jag har en snart 1-åring så jag är liksom ofta trött, och när jag är trött känner jag mig varm/frusen, osv. Däremot har jag haft molvärk sen ÄL, det har jag haft både när jag varit gravid förut (totalt 3 ggr) men ibland annars också. 

Igår fick jag en attack av kliande utslag över hela kroppen, tänker det kanske var nån reaktion på ett eventuellt ägg som fäst. Flört

• Anonym (Foodie)

Nu är de full aktivitet i tråden, man hinner nästan inte med ! Kul!

Jennifer: du kan ha missat stegringen bara 😊

Amoureux: jag har så svårt att se 🙈

Lulu: kan finnas hopp fortfarande, jag fick brunt på samma sätt för några dagar sen men ännu ingen mens. Vet inte vad jag ska tro

Trefaldigmästareikärlek: åhh håller tummarna att de inte är nått. Jag har bara läst att det finns de som haft rosa flytningar och ändå varit gravid så än finns de hopp 🙏

• Nellygirl93
    Cocachins skrev 2022-11-01 07:53:36 följande:
    Tack 🥰🥰🙏🏻 20 eller 21 okt hade jag äl, testade med äl stickor och har även en regelbunden cykel. Så idag är jag på äl+11 eller +12
    Omg jag hade precis samma! Testade positivt på ÄL test 20/10 och då beräknade appen att ÄL skulle ske 21/10!

Men vågar inte testa gravtest innan BIM ????😂 sjukt om vi båda blivet gravida samma dag!
  • Anonym (Jennifer)

tack för era svar! ja jag kan ju ha missat stegringen? men kan nog inte lita på det riktigt än, kommer fortsätta testa och ligga tills testen är slut tror jag. har 6 test kvar. har man börjat så är det svårt att sluta! jag vill det här så mycket så jag dör! ja ni vet nog hur det känns Glad

trefaldigmästare: jag har haft rosa flytning ett par dagar eller dagen innan bim båda gångerna jag har varit gravid! sist jag var gravid så fick jag först en brun flytning på ÄL + 7 och sen hade jag rosa flytningar på ÄL + 12 och + 13. Var hundra på att jag skulle få mens pga detta så testade mig inte ens! Testade dagen efter bim för hade ledsnat på blödningar och osäkerhet och ville bara få det ur systemet och så var det positivt? Märkliga kroppen!

• trefaldigmästareikärlek

Tack för era svar!!
    Jag hoppas verkligen, såååå mycket. 
    Om jag inte börjat blöda tills imorgon blir det att testa, kanske till och med ikväll om jag törs. Längtat 7 år, sedan jag fick sonen. 
    Är bara inne på tredje försöker men det verkligen sliter och river i mig!
    Ser att det är fler som fått plus här inne, stooort grattis till alla ❤️

Foodie har du testat än? 😍😍

Svar på tråden BIM november 2022