Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Missfall

Lite blod efter sex som gravid är jättevanligt. Och brunt blod är gammalt blod. Kruxet här är smärtan. men inte det heller måste betyda m.f. Bäst är att du bokar ett privat VUL v.8. Då får du klart besked och slipper grubbla.

• Jag är bara jag
    Fint123 skrev 2022-10-11 12:38:57 följande:
    Ja det kanske är lika bra att försöka få en tid privat. Bor i en liten stad så finns inte mer än en privat att gå till. Känns otroligt jobbigt att inte kunna få stöd av sjukvården i detta. 
    Men är det normalt att man får ut gammal blod i bruna flytningar flera dagar efter sex?
    Man får aldrig stöd av vanliga vården vid m.f/misstänkta m.f. Det kan ta flera dagar för blod att komma ut och det är just därför det hinner bli brunt. Så det i sig betyder inget heller. Boka ett VUL du! Jag håller en tumme.
  • Jag är bara jag
    Fint123 skrev 2022-10-11 13:00:25 följande:
    Tack för dina svar. 🌸
    Privata mottagningen hade redan fullt i sin telefon kö. Jag får prova imorgon igen. Som tur är att jag är ledig idag så jag kan va hemma orolig utan att behöva gå och jobba. 😥
    Prova igen du. Min läkare hade alltid tider han kunde klämma in brådskande VUL på så hoppas det är lika där du bor.
Svar på tråden Missfall