Ungkillle med 40+Kvinnor
Jag är en ung kille på 22år och intresserad att ha kul med äldre kvinnor +35
Men det är svårt att hitta någon,
Är det fel om är intresserad av den ålder?
Och hur man kan hitta de?
Jag är en ung kille på 22år och intresserad att ha kul med äldre kvinnor +35
Men det är svårt att hitta någon,
Är det fel om är intresserad av den ålder?
Och hur man kan hitta de?
Väx till dig lite först! De flesta kvinnor vill inte ha sex med killar som är jämngamla med deras barn.
Väx till dig lite först! De flesta kvinnor vill inte ha sex med killar som är jämngamla med deras barn.
De flesta vuxna kvinnor 40+ är rätt ointresserade av både sex och relationer med en valp.
Din största chans är antagligen på tredje dagen av nån festival som drar äldre publik.Typ sweden rock. Nån halvfull raggare/biker omkring midnatt kan nog släppa in dig i sitt tält.
Även fast jag i regel föredrar yngre killar så skulle jag absolut inte kunna tänka mig att ligga med nån i 20-årsåldern! De är fortfarande typ barn i mina ögon fast de så klart är vuxna. Har en son som är 21, kanske hade jag tyckt annorlunda annars, men jag tror inte det.
Min sambo, som är lika mycket äldre än min son som han är yngre än jag (12 år) känner likadant, han skulle aldrig intressera sig för en tjej i 20-årsåldern. Och det är inte som att han inte haft chansen (om han varit den otrogna typen vill säga). När han jobbade som väktare till exempel så var det en tjej på ett ställe han brukade stänga som hade världens crush på honom. 20 år och verkligen skitsnygg. Han hade mest roligt åt det och brukade berätta för mig om vad hon sagt och gjort. Han blev säkert smickrad, vem hade inte blivit det, men inte mer än så.
Därmed inte sagt att kärlek mellan en 20-åring och en 30-åring, eller till och med 40-åring är fel eller konstigt. Kärlek är kärlek är kärlek och en 20-åring är som sagt vuxen, om än ung. Och gäller det bara sex så är det ju bara att köra på. Men för egen del är det som sagt inte intressant alls.
Han blev säkert smickrad, vem hade inte blivit det, men inte mer än så.
Därmed inte sagt att kärlek mellan en 20-åring och en 30-åring, eller till och med 40-åring är fel eller konstigt. Kärlek är kärlek är kärlek och en 20-åring är som sagt vuxen, om än ung. Och gäller det bara sex så är det ju bara att köra på. Men för egen del är det som sagt inte intressant alls.
Men Kaffis, nu handlar det om pantertanter med pojkar, inte om snuskgubbar med flickor.