• Binno

Ungkillle med 40+Kvinnor

Jag är en ung kille på 22år och intresserad att ha kul med äldre kvinnor +35 
    Men det är svårt att hitta någon, 

Är det fel om är intresserad av den ålder? 

Och hur man kan hitta de? 

• Svar på tråden Ungkillle med 40+Kvinnor
  • Anonym (MILF)

Väx till dig lite först! De flesta kvinnor vill inte ha sex med killar som är jämngamla med deras barn.

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (MILF) skrev 2022-10-14 19:16:20 följande:

Väx till dig lite först! De flesta kvinnor vill inte ha sex med killar som är jämngamla med deras barn.

Just det  !    Vid ca 25 går det nog sakta men säkert vägen skal du se.

Hälsingar gammal Milf/Gilf-jägare.
  • Drottningen1970

De flesta vuxna kvinnor 40+ är rätt ointresserade av både sex och relationer med en valp. 

Din största chans är antagligen på tredje dagen av nån festival som drar äldre publik.Typ sweden rock. Nån halvfull raggare/biker omkring midnatt kan nog släppa in dig i sitt tält.

• Anonym (Nej tack)

Även fast jag i regel föredrar yngre killar så skulle jag absolut inte kunna tänka mig att ligga med nån i 20-årsåldern! De är fortfarande typ barn i mina ögon fast de så klart är vuxna. Har en son som är 21, kanske hade jag tyckt annorlunda annars, men jag tror inte det. 
    Min sambo, som är lika mycket äldre än min son som han är yngre än jag (12 år) känner likadant, han skulle aldrig intressera sig för en tjej i 20-årsåldern. Och det är inte som att han inte haft chansen (om han varit den otrogna typen vill säga). När han jobbade som väktare till exempel så var det en tjej på ett ställe han brukade stänga som hade världens crush på honom. 20 år och verkligen skitsnygg. Han hade mest roligt åt det och brukade berätta för mig om vad hon sagt och gjort. Han blev säkert smickrad, vem hade inte blivit det, men inte mer än så. 
    Därmed inte sagt att kärlek mellan en 20-åring och en 30-åring, eller till och med 40-åring är fel eller konstigt. Kärlek är kärlek är kärlek och en 20-åring är som sagt vuxen, om än ung. Och gäller det bara sex så är det ju bara att köra på. Men för egen del är det som sagt inte intressant alls.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nej tack) skrev 2022-10-15 07:07:47 följande:

Han blev säkert smickrad, vem hade inte blivit det, men inte mer än så. 
    Därmed inte sagt att kärlek mellan en 20-åring och en 30-åring, eller till och med 40-åring är fel eller konstigt. Kärlek är kärlek är kärlek och en 20-åring är som sagt vuxen, om än ung. Och gäller det bara sex så är det ju bara att köra på. Men för egen del är det som sagt inte intressant alls.

Jag blev smickrad när en 22-åring ville ses och hon var tänd på mig.
    Vet du vad många tycker om män som mig?

ÄR en 20-åring vuxen? Jag har sett att majoriteten tycker annorlunda. 22 är inte vuxet ens.
    ÄR det verkligen bara att köra på om det bara är sex? Om vi utgår från att det är en man som träffar en mycket yngre tjej.
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-15 07:24:20 följande:
    Jag blev smickrad när en 22-åring ville ses och hon var tänd på mig.
    Vet du vad många tycker om män som mig?

ÄR en 20-åring vuxen? Jag har sett att majoriteten tycker annorlunda. 22 är inte vuxet ens.
    ÄR det verkligen bara att köra på om det bara är sex? Om vi utgår från att det är en man som träffar en mycket yngre tjej.

Tror inte nån skulle säga att det är fel på dig som blev smickrad. Återigen, det folk vänder sig emot är gubbar som tror sig vara Guds gåva till kvinnor och stöter på mycket yngre kvinnor trots att de visar att de inte är intresserade. Är det två vuxna människor som har ett förhållande på lika villkor så är det en helt annan sak. Förhållanden där den ena parten utnyttjar den andra är förkastligt oavsett kön och ålder.
    Dessutom, om man nu ändå ska prata ålder så är min sambo 33 och du är 50. Viss skillnad. 
  • Anonym (Nej tvärtom)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-10-14 20:14:47 följande:
    Just det  !    Vid ca 25 går det nog sakta men säkert vägen skal du se.

Hälsingar gammal Milf/Gilf-jägare.
    Som sedan länge pensionerad milfjägare vill jag bestämt hävda att det slutade fungera vid 25. Kanske 17-21 var de bästa åren för det, sedan blev det lite svårare, sedan tycker sådana damer att man är ointressant.

Damer som gillar sådant känns igen på att de har kattdjurs- eller zebramönstrade kläder och/eller accessoarer, det är det tydligaste tecknet, utöver det måttlig till kraftig övervikt, måttlig till kraftig berusning och cigarettdoft. Men zebra eller kattdjursmönstrade kläder är tydligast.

De återfinns på krogar, barer och nattklubbar ofta sådana som är riktade till en lite yngre publik, med 18 års åldersgräns. Det finns högre koncentrationer i mellanstora städer än småstad och större städer. Så tänk Skövde, Trelleborg, Skara, Umeå, Arvika, Falkenberg, Skellefteå osv. 

Här är en bild på en semikändis-dam som förmodligen inte är en sådan, men hon har exakt rätt look:

How To Dress Like Carole Baskin From ?Tiger King? On Halloween For Less Than $40 (msn.com)

Kändisen är Carole Baskin, känd från Tiger King.

Så glöm porrfilmens MILF-definition med välbehållna silikonstinna sexigt attraktiva 35åringar, och tänk istället mer 55 och alkoholstinn.

Samt ge upp din hobby om du passerat 25, sådana damer gillar inte vuxna män, utan de gillar mellanting mellan man och pojke.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nej tack) skrev 2022-10-15 07:56:20 följande:

Tror inte nån skulle säga att det är fel på dig som blev smickrad. Återigen, det folk vänder sig emot är gubbar som tror sig vara Guds gåva till kvinnor och stöter på mycket yngre kvinnor trots att de visar att de inte är intresserade. Är det två vuxna människor som har ett förhållande på lika villkor så är det en helt annan sak. Förhållanden där den ena parten utnyttjar den andra är förkastligt oavsett kön och ålder.
    Dessutom, om man nu ändå ska prata ålder så är min sambo 33 och du är 50. Viss skillnad. 
    Vad skulle du säga om jag påstår att många faktiskt säger att det är fel på män som mig, som blir smickrade av en ung tjejs intresse?

Folk vänder sig också emot gubbar som skulle kunna tänka sig yngre kvinnor. Gubbarna respekterar en ung kvinnas nej och frågar bara en gång. Många anser inte att det är på lika villkor om mannen är mkt äldre.
    Ja, jag förstår inte varför man skulle vilja utnyttja varann i ett förhållande.

Ja, det är 7 års skillnad. Indirekt så menar du att män i min ålder inte bör fundera över yngre?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-15 08:12:19 följande:
    Vad skulle du säga om jag påstår att många faktiskt säger att det är fel på män som mig, som blir smickrade av en ung tjejs intresse?

Folk vänder sig också emot gubbar som skulle kunna tänka sig yngre kvinnor. Gubbarna respekterar en ung kvinnas nej och frågar bara en gång. Många anser inte att det är på lika villkor om mannen är mkt äldre.
    Ja, jag förstår inte varför man skulle vilja utnyttja varann i ett förhållande.

Ja, det är 7 års skillnad. Indirekt så menar du att män i min ålder inte bör fundera över yngre?
    17 års skillnad menar jag såklart.
  • Anonym (Nej tvärtom)

Men Kaffis, nu handlar det om pantertanter med pojkar, inte om snuskgubbar med flickor.

Svar på tråden Ungkillle med 40+Kvinnor