• Binno

Ungkillle med 40+Kvinnor

Jag är en ung kille på 22år och intresserad att ha kul med äldre kvinnor +35 
    Men det är svårt att hitta någon, 

Är det fel om är intresserad av den ålder? 

Och hur man kan hitta de? 

• Svar på tråden Ungkillle med 40+Kvinnor
  • Binno
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-15 14:18:10 följande:

Så varför ska jag skicka pm? 

blir de lättare då
    gaha

tänkte om du vill ^^
  • Anonym (Tjej)
    Binno skrev 2022-10-15 14:32:45 följande:
    tänkte om du vill ^^
    Euw 
  • Anonym (Nej tvärtom)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-15 14:36:03 följande:
    Euw 
    Va? Känner du inte igen dig i min beskrivning av kvinnor som gillar unga män?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Nej tvärtom) skrev 2022-10-15 14:58:03 följande:
    Va? Känner du inte igen dig i min beskrivning av kvinnor som gillar unga män?
    Nej jag tyckte de var fel forum att söka ligg 
  • Binno
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-15 15:02:39 följande:
    Nej jag tyckte de var fel forum att söka ligg 
    jaha ok 
  • Anonym (Nej tvärtom)
    Binno skrev 2022-10-15 14:02:11 följande:
    Haha är blyg för det, men tack för tipset, men är ser bra och ungt ut faktiskt.
    Att vara blyg är ingen nackdel. Snarare tvärtom då de gillar att vara drivande. Viktigare att se bra ut och vara ung. Det där funkade för mig och jag är totalt socialt inkompetent med en helt vedervärdig personlighet. Så det spelar ingen roll om du är blyg eller ens rädd, det är nästan en fördel!
  • Anonym (Nej tvärtom)
    Binno skrev 2022-10-15 16:19:03 följande:

Tack, Är du en tjej 30+ eller?

Nej men för helskotta, nu får du stilla din libido. Jag är en medelålders man inte en "milf"
  • Anonym (Kaffedraken)
    Binno skrev 2022-10-15 14:10:58 följande:
    Är du en som intresserad av yngre? 
    Javisst. Och jämnåriga och äldre. Beror på tjejen/kvinnan.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Nej tvärtom) skrev 2022-10-15 07:59:23 följande:
    Som sedan länge pensionerad milfjägare vill jag bestämt hävda att det slutade fungera vid 25. Kanske 17-21 var de bästa åren för det, sedan blev det lite svårare, sedan tycker sådana damer att man är ointressant.

Damer som gillar sådant känns igen på att de har kattdjurs- eller zebramönstrade kläder och/eller accessoarer, det är det tydligaste tecknet, utöver det måttlig till kraftig övervikt, måttlig till kraftig berusning och cigarettdoft. Men zebra eller kattdjursmönstrade kläder är tydligast.

De återfinns på krogar, barer och nattklubbar ofta sådana som är riktade till en lite yngre publik, med 18 års åldersgräns. Det finns högre koncentrationer i mellanstora städer än småstad och större städer. Så tänk Skövde, Trelleborg, Skara, Umeå, Arvika, Falkenberg, Skellefteå osv. 

Här är en bild på en semikändis-dam som förmodligen inte är en sådan, men hon har exakt rätt look:

How To Dress Like Carole Baskin From ?Tiger King? On Halloween For Less Than $40 (msn.com)

Kändisen är Carole Baskin, känd från Tiger King.

Så glöm porrfilmens MILF-definition med välbehållna silikonstinna sexigt attraktiva 35åringar, och tänk istället mer 55 och alkoholstinn.

Samt ge upp din hobby om du passerat 25, sådana damer gillar inte vuxna män, utan de gillar mellanting mellan man och pojke.
    Finns väl gärna en och annan kvar, men dom flesta försvann väl med 80-90 talet
  • Binno
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-15 16:56:25 följande:
    Javisst. Och jämnåriga och äldre. Beror på tjejen/kvinnan.
    Är du en äldre man ?
  • Binno
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-10-15 17:13:46 följande:
    Finns väl gärna en och annan kvar, men dom flesta försvann väl med 80-90 talet
    synd
  • Anonym (Kaffedraken)
    Binno skrev 2022-10-15 17:25:23 följande:
    Är du en äldre man ?
    Ja. Gubbe.
Svar på tråden Ungkillle med 40+Kvinnor