• Anonym (m)

Liten liten brun flytning vid BIM och mensvärk, gravid?!

Om du är gravid så syns det på test nu men glöm inte att ta testet direkt på morgonen. Uppdatera gärna :)

• Anonym (m)

Nyfiken på hur det har gått:)

• Anonym (m)
    Kotte33 skrev 2022-10-18 17:45:15 följande:

Positivt gravtest! Både en vanlig sticka och digitalt CB, så jag håller alla tummar och tår att det går vägen. Har haft sån brutal smärta i magen som kommer och går lite, som mensvärk fast mycket värre senaste 2 dagarna i nedre delen av magen på båda sidorna så jag känner mig orolig att det kanske är missfall på G eller något annat. Hoppas på växtvärk men känns som det för ont för att det ?bara? ska vara det?  Tänker att det är för tidigt att kontakta MVC då jag bara bör vara i v 5+0?.. Får avvakta och se antar jag?? 

grattis :)!

Det är säkert ingen fara. Jag går in i vecka 7 imorn och jag har inte kontaktat mvc ännu..jag ska göra ett vul innan dess för att verkligen se om det är nått därinne. Sist jag var gravid fick jag MA och jag tyckte det var jättejobbigt att jag hade hunnit vara på mvc och dessutom fått hem papper om ultraljud osv. 
    Det är ju dock lite upp till var och en, du kanske skulle tycka det var skönt att prata med en BM?
Svar på tråden Liten liten brun flytning vid BIM och mensvärk, gravid?!