Inlägg från: Anonym (AISI 316L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (AISI 316L)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

Anonym (Tyko Tönt) skrev 2022-10-17 16:40:57 följande:
    Absolut! Och jag kan erkänna att de tankarna också har bubblat upp hos mig när det gått som sämst. Men sen inser jag ju att de inte är skyldiga mig något. Är de inte intresserade så får jag ju köpa det och gå vidare.

Men jag tänker mig att det måste ju börjat nånstans. Man blir väl inte så bitter av några misslyckade dejter? Och även om man är det så är man väl smart nog att dölja det? Eller?
    "Eller?"

Du, en del är inte ens smarta nog att fatta att om de kallar sina (20 år äldre) kvinnliga kollegor på jobb för hora och fitta bakom ryggen, att det kommer fram till personen. Och att det nog inte hjälper att man är tokrasist och homofob också när man söker dejt.

Jag har jobbat med flera hundra män i mina dar och inte haft problem men just nu är det ett par fega yngre kräk som jag hoppas att de får exakt vad de förtjänar- noll avkomma, som en spegling av deras totala avsaknad av biologisk fitness i vårt samhälle.
  • Anonym (AISI 316L)
    Anonym (Konkurrens) skrev 2022-10-21 20:09:12 följande:

För att konkurrensen är för hög på nätdejtingssidor. Är du en oattraktiv man betydligt under snittet är det numera nästan omöjligt att få till en dejt via internetdejting (har testats). Du har bättre möjligheter utanför internetdejting och bör lägga energin där istället. För män är det bara 1/5 som internetdejting funkar bra för. Men för dem funkar det väldigt bra. Kanske för bra. Anser du dig vara topp 20% av män så go for it, är du inte det, lägg energin utanför istället. Jobbet, gymmet, kurs, krogen, fest osv. och försök där istället.   

Men många under snittet män lägger ändå all sin "dejtingenergi" på just internetdejting. kanske lever man kvar i villfarelsen att internetdejting är för under medel-killar, som det brukade vara eller så känner man sig inte bekväm med att försöka utanför internet.

Incels är ju även nätdejtare till stor del, de försöker där när de försöker. vilket är fel ställe för dem.

Ja de hade nog haft bättre chans om de bara tog regelbundna promenader förbi närmsta stall, till exempel.
  • Anonym (AISI 316L)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-11-26 09:34:59 följande:

"Men en sak jag finner svårt och sjukt perplexande, det är varför så många inbillar sig det funkar att inte träffa kvinnor på riktigt och prata med dom som vuxna och där man är också trevlig."

Och hummer med på rätt ställen när kvinnliga samtalsämnen diskuteras.

Vad är kvinnliga samtalsämnen?
Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?