Inlägg från: Anonym (,) |Visa alla inlägg
  • Anonym (,)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

Anonym (Om) skrev 2022-11-03 14:52:49 följande:
    Det finns en poäng varför vissa män blir arga.
    Jag tycker att det är väldigt förståeligt varför kvinnor ofta är kräsna med vem de ligger med. 

Risk att bli gravid (även med preventivmedel).
    Risk att bli våldtagen. 
    Risk att få livmoderhalscancer (googla HPV, större risk ju fler sexpartners man haft).
    Risk att få svampinfektion (vanligt att tjejer får det av ny sexpartner). 
    Plus att sex brukar bli bättre med någon kvinnan känner.

Sluta vara arg på kvinnor.
  • Anonym (,)
    Anonym (Om) skrev 2022-11-03 15:18:15 följande:
    Erat beteende ser annorlunda ut nu jämfört med hur saker och ting ser ut.

Menar du att pågrund av biologiska orsaker så ska man bli behandlad dåligt av andra?
     Typ som någon skulle tyckt det var okej om de sa hora till kvinnor för det ska handla om biologi? 
    Att tacka nej till sex eller vara kräsen är inte att behandla någon dåligt.
  • Anonym (,)
    Anonym (Om) skrev 2022-11-03 15:21:53 följande:
    Varför ska det handla om rättighet till sex nu men inte när ni klagar, har sex och jämför med de som har sex och de som inte har det? 
    Jag tycker att du ska vända dig till vården för att bli av med din sexlust, så att du kan fokusera på andra saker i livet än att vara arg.
  • Anonym (,)
    Anonym (Om) skrev 2022-11-24 19:19:29 följande:
    Man är anonym på internet.
    Du kritiserar klagandet och inte förstår varför någon klagar 
    Man är anonym på internet men kvinnor märker ganska snabbt vad man har för inställning till kvinnor. 
  • Anonym (,)
    Anonym (Om) skrev 2022-11-24 19:37:08 följande:
    Finns konservativa kvinnor. 
    Beror på vad du menar med konservativa kvinnor, kan du beskriva?
  • Anonym (,)
    Anonym (Om) skrev 2022-11-24 19:50:51 följande:
    Finns kvinnor som tillhör högern och tycker exempelvis att kvinnor ska vara hemmafruar etc. 
    Ja det finns det. Men de brukar inte heller vilja ha män som ogillar kvinnor. De vill nog hellre ha en omhändertagande man, en man som vill ta hand om dem. 
  • Anonym (,)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-11-27 18:14:30 följande:

Det var dig jag avsåg och du igen lyckades missförstå. För dig kan det säkert framstå som obegripligt och ologiskt men för oss andra är det klart som korvspad.

Det är inte jag som spammar med grottgubbefantasier.

Det som inte kan observeras och studeras kan inte kallas vetenskapligt. Dvs det där blogginlägget du hänvisar till är bullshit. Rent tyckande utan vetenskaplig grund. Ungefär som att tro på tomtar, troll och spöken. 
  • Anonym (,)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-11-28 22:37:40 följande:

Till skillnad från dig har jag läst inlägget och tycker att det representerar mina åsikter och uppfattning i frågan bra.

Vad är det i inlägget som inte stämmer anser du?

Det du ägnar dig åt är att tro. Ungefär som att tro på gud eller annan livsåskådning. Det finns inga bevis för din tro, men du har självklart ändå rätt att ha den.
  • Anonym (,)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-11-29 08:27:59 följande:

Varför skall jag uppfinna hjulet igen när någon redan skrivit det jag tycker?

Varför tar det emot så att bemöta inlägget? Om det som står där nu är så fel borde det vara enkelt att argumentera sönder det. Jag antar att det är lättare med personangrepp.

Tycker du det är bättre att slåss mot väderkvarnar som vissa andra här i tråden? Gissningar, felaktiga antaganden och megalomaniska uttalanden där han anser sig representera övriga medlemmar i tråden genom att börja meningar med Vi... .

Det du bekänner dig till är en tro, ungefär som en gudstro. Det är helt okej. Men du kan inte förvänta dig att andra ska bli religiösa bara för att du är det. 

Jag tror inte på tomtar eller spöken heller. 
  • Anonym (,)
    KyligSynaps skrev 2022-11-30 11:42:06 följande:

Gott jobb? 

Håller med tidigare inlägg ifrån KD att aldrig någonsin har någon människa skrivit så jävla mycket o fått så lite sagt..

Denna tråd verkar mer vara ett verktyg för klyban att få kalla andra män för incel hela dagarna..

Ungefär lika vettigt som att sitta o kalla kvinnor för horor hela dagarna.

Blir rätt så fundersam över vad det är som är fel i huvudet på alla er som höjer muppen upp till skyarna.. 

Enda människan är bra på, är att ta över trådar och sprida lite propaganda.. Tydligen är det ju också att moderatorn och kvinnorna även vill att det ska fortsätta vara såhär.. 

Sen skriver dom artiklar på aftonbladet sen om hur Svenskar har alldeles för lågt i födelsetal...

Klyban är mig veterligt en av få män som faktiskt säger ifrån mot den kvinnohatiska incelpropagandan som alltmer tar över Familjeliv. Hatten av för honom. Det är såna män man vill träffa i verkligheten, resten blir man ju mörkrädd för. Jag tror åtminstone det är en man, men kan ha fel. Hur som helst. Klyban ger en lite hopp om mänskligheten ändå. 
Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?