Inlägg från: Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL)

Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?

klyban skrev 2022-10-28 13:23:35 följande:

Jag ställde dig en fråga, vilket hat?
    Då du glömde av att kvantifiera det igen.
    Och du fallerade svårt med detta.

Du kan köra upp det där solen inte skiner ;)

Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2022-10-28 13:20:29 följande:

Alla män i förhållanden är tofflar i olika utsträckning. De som anser sig inte var det är oftast de sorgligaste exemplen.

Kvinnor har inget att förhålla sig till. De föds rätt och ligger rätt i tiden. Kravställare helt enkelt.

Männen får anpassa sig till kvinnorna eller vara ensamma.

En person som skriver detta verkar inte veta mycket om världen, men det är lugnt du växer upp en dag också.

Ett bra exempel på härskarteknik...
    klyban skrev 2022-10-28 13:35:41 följande:

Så då är svaret att jag inget hat har då, just för du inte kvantifiera detta.
    Så vad är det du vill med sluta prata om incells?

Och ja, du är ett bra exempel på en som inte riktigt vet hur saker och ting fungerar, är det härskarteknik att observerat detta, nja, skulle inte tro detta, men det berättar att du inte har de kunskaper som krävs för ämnet, eller så är det något annat som ger sig för dig.
    Vad, ja, det är svårt och veta, kanske det kommer senare.

Hur saker och ting fungerar enligt DIG. Jag har en HELT annan syn på saken än dig.
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-28 13:48:20 följande:

Tolkningsföreträde, du säger 

Alla män i förhållanden är tofflar i olika utsträckning. De som anser sig inte var det är oftast de sorgligaste exemplen.

Kvinnor har inget att förhålla sig till. De föds rätt och ligger rätt i tiden. Kravställare helt enkelt.

Männen får anpassa sig till kvinnorna eller vara ensamma.

"vad menar du med -sorgligaste exemplen- med män som inte anser sig vara tofflar? Och varför skulle män anpassa sig till kvinnor som de då föraktar? Allt för att inte vara ensamma säger du, ser du inte att det är en omöjlighet? Män ska låtsas vara tofflar för att få ett förhållande, samtidigt som de i hemlighet föraktar könet de har ett förhållande med."

Ganska bra sammanfattat. Men slutsatsen är fel. Männen inser att ENDA sättet att få en relation är att stryka kvinnan medhårs. 

"jag försöker på olika sätt få dig att förstå att en kvinna omöjligen kan ha ett förhållande med en man som föraktar henne. Du verkar tycka det är ok om han är en toffel för uppenbarligen så är det så ditt eget förhållande ser ut. "

Inte mitt nuvarande men mitt förra höll på att gå den vägen och då drog jag.

"sen har du uppenbarligen en helt skev syn på att kvinnor inte har några krav på sig. Bara i den här tråden så har du föraktfullt uttalat dig om hur kvinnor är. så hur kan du samtidigt påst att kvinnor inte har några krav på sig?"

Kan du ge några exempel? (som inte är krav från andra kvinnor)

Xenia skrev 2022-10-28 14:41:33 följande:
    Det är väl i incelkillarnas eget intresse att ändra på sig, iaf om de vill få till det med tjejer.
    Absolut måste männen ändra på sig. Kvinnor duger som de är
    Anonym (Klop) skrev 2022-10-28 17:18:06 följande:

Tolkningsföreträde, du påstår att män måste vara toffel för att ha ett förhållande med en kvinna. Vad gör du då för toffligt i ditt förhållande och hur får du det att fungera med din bitterhet och ditt kvinnoförakt? 

Jag iakttar par i min omgivning och drar mina slutsatser utifrån detta. Själv markerar jag hårt mina gränser så jag inte blir som brorsan, pappa, svärfar, morfar, farfar etc.
    klyban skrev 2022-10-28 14:49:17 följande:
    Oh gude nåd om de måste anpassa sig, för det vill dom inte.
    Kvinnorna slipper ju anpassa sig. Då är det väl jämställt om männen slipper?
    klyban skrev 2022-10-27 19:24:33 följande:

Och de är inge incells heller.
    Och vi andra normala vi undviker dessa oftast.

Du vet om att den första incelen var en kvinna?
    Xenia skrev 2022-10-30 00:11:06 följande:
    Så om en man inte är bitter och hatar kvinnor, då är han en dörrmatta? Logiken lyser med sin frånvaro.
    Om en man måste höra med "regeringen" är han en toffel.
    Xenia skrev 2022-10-30 00:12:47 följande:
    Och du är en dörrmatta för din fru?
    Vi är några få som stretar emot...
    Emer66 skrev 2022-10-30 00:56:42 följande:
    Lustigt att nästan alla korta män är i förhållanden så fall, och de flesta med liten penis också.  

Har själv aldrig dissat en man av något av de skälen, och då är jag ändå en jävligt snygg kvinna. 

Ditt nick "Tolkningsföreträde för kvinnor på FL"  är verkligen missvisande.  Du verkar inte ha en aning. 
    "Lustigt att nästan alla korta män är i förhållanden så fall, och de flesta med liten penis också.  "
    Jaså? Hur vet du det?
    "Har själv aldrig dissat en man av något av de skälen, och då är jag ändå en jävligt snygg kvinna. "
    Är du alla kvinnor?
    "Ditt nick "Tolkningsföreträde för kvinnor på FL"  är verkligen missvisande.  Du verkar inte ha en aning."
    Utveckla gärna. 
Svar på tråden Vad hindrar incels från att få till en träff/dejt?