Inlägg från: Anonym (Pappa 50år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pappa 50år)

Varför tycker ingen om mig?

Har en dotter som är svår att nå och påverka.
    Har försökt påverka och forma henne men hon är tjurig, inte riktigt mottaglig, går sin egna väg vilket gör att jag tappar orken på att bry mej med nya påfund.
    Upplever att flickor ofta är tjockskalliga. De är anti mot andras metoder men samtidigt är de vilsna och borde därmed bli öppensinniga för prova nytt.

Men tydligen är jag viktig för min dotter då hon 2 gånger i skolan fått skriva uppsats om något betydelsefullt i livet och valt att skriva biografi om hur mycket bra jag påverkat hennes liv.

Hur vrång eller öppensinnig är TS om sanningen ska fram eller om någon utomstående får bedömma dej?

• Anonym (Pappa 50år)
    Anonym (Kränkt?) skrev 2022-10-23 02:12:46 följande:
    Tycker det låter sunt att din dotter velat gå sin egen väg. Du låter snarare kränkt för att hon inte låtit dig påverka henne att vara så som du vill att hon ska vara. 
    Klart hon ska gå el hitta sin egen väg och inte göra henne till min kopia.
    Men för att lättare ta sig fram är det ba att lära sig verktygen för problemlösning.
    Även om hon är svår o vrång så berättar hon stolt några gånger per månad när hon med min inlärning imponerat på din omgivning, skola. Att hon en lördagkväll galet lång o vacker är på stan likt en blond bimbo. Och plötsligt står ett gäng killar med motorhuven öppen och hon kliver fram o förklarar att ni begriper väl att ni har bränslebrist o har ni kollat bränslefilter o pump. Ett garv utbryter för hon har ju rätt o killarna vill bara promenera ner i närmsta å. 
Svar på tråden Varför tycker ingen om mig?