Inlägg från: Anonym (Oj!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj!)

Gravid v.8 blöder MYCKET ur anus..

Anonym (Jaha..) skrev 2022-10-22 14:10:46 följande:
    Akut till jouren. Det var väll det som gjorde mig orolig nu.
    Klart du blir orolig - men jag tänker att de bara inte vill riskera nåt ifall det skulle vara nåt problem. Mycket bättre att ta det säkra före det osäkra ju! Snälla rapportera här när du vet mer - håller tummarna så de blir blå för att allt är ok! Hjärta
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Jaha..) skrev 2022-10-22 17:35:27 följande:
    Akuten och jouren är i samma här. Men är på akuten nu. Fick träffa läkaren, blodprov/urinprov tagna , är i väntrummet igen eftersom dom har ont om platser..
    Har du fått reda på nåt än? Åh, jag hoppas så att du inte fortfarande sitter och väntar. Det är ju hemskt med ovissheten, även om det med absolut största sannolikhet inte är nån fara Hjärta
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Jaha..) skrev 2022-10-22 20:40:51 följande:
    Dom kom och sa att jag är nästa men efter 10 min sa dom att läkaren var tvungen att gå till en akut operation, så tar iallafall 1 timme till :/
    Men åh... fast nu bör du ju iaf snart få hjälp då. Och som 1177 sa: du kan ju trösta dig med att de hade tagit dig snabbare om de på allvar hade trott att det var nån fara Hjärta
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Jaha..) skrev 2022-10-23 00:00:05 följande:

Allt gick bra ! :) Lite förhöjt CRP men det är tydligen vanligt när man är gravid så någon infektion misstänker dom inte. HB var normalt samt blodtryck, och fick även se lilla bebisen, även där allt bra! <3 Jag skulle återkomma om besvären blir värre eller om riktigt starka smärtor kommer.

Men åååhhh så skönt!! TACK för att du meddelade 🥰 Men vad trodde de att orsaken till blödningarna var då? Hade de ingen förklaring till det?
Svar på tråden Gravid v.8 blöder MYCKET ur anus..