I vilken ålder började era barn med kaffe?
Min snart-elvaåring har tjatat om det länge, men jag har sagt att hon är för liten. Hennes trettonåriga syster dricker det och hon tycker det är orättvist att inte hon får.
Min snart-elvaåring har tjatat om det länge, men jag har sagt att hon är för liten. Hennes trettonåriga syster dricker det och hon tycker det är orättvist att inte hon får.
När dom ville, den ena vid 16 den andra vid 8.
Mina barn har fått smaka när de har bett om det om det 1)är på förmiddagen och 2)kaffet inte innehåller socker/mjölk/något annat som gör det till mer godis. Mellansonen började dricka kaffe på morgonen när han var nästan 14 och de andra har inte någon lust.
Heh, min unge har druckit kaffe sen hon var 4 år. Inte ofta och inga mängder, men ibland vill hon ha och då får hon.
Sonen när han var 19 (ingen av oss vuxna dricker kaffe hemma), mina syskonbarn, 24 och 26, har ännu inte börjat. Deras föräldrar är riktiga kaffemostrar, sambon 65+, har inte börjat än
Sen hon var runt 4 år. Endast en 1/4. -dels kopp och med mjölk. Bara på förmiddagen och numera bara på helg, eller annan ledig dag. (Är 8 år nu)
Smaka från tidig ålder. Ca 13 när hon började med en kopp till frukosten.
När de var 6 år har de fått dricka kaffe på bit.
18 år. Det finns ingen anledning att låta barn dricka kaffe.
När hen var 16 år.
Jag drack kaffe hemma hos zigenarna då jag var fyra-fem år.