• Jagsara1988

Clearblue ultratidigt

Hej. Jag har ett barn sedan innan och precis som de gjorde då så har jag en känsla att jag är gravid. Jag har lite Oregelbunden mens men jag skulle tro att jag är på bim-4 idag. 
    lite naivt köpte jag ett clearblue ultratid som jag tog nu i eftermiddag. ?Ej gravid?. Blev besviken för känslan sa verkligen något annat. snabb som jag va så löste jag inte hela instruktionen och insåg sen att man ska ta på morgonen och att det är extra viktigt med detta test. 

nu till min fråga. Har någon testat negativt med detta test för att sedan dagen efter testa positivt? Tänker om det är någon idé att testa imorgon med morgonurin istället. 

mvh 

• Svar på tråden Clearblue ultratidigt
  • Jagsara1988

Tack snälla för svar. Då avvaktar jag två dagar och köper nytt tills dess om inte mensen kommit. Så onödigt att vara sådär otålig. 😅 jag kände mig alldeles för självsäker.

• Jagsara1988

Tog imorse men visade ?ej gravid?. Nu väntar jag på mensen ixh kommer den inte så tar jag ett på bim, om tre dagar :) 
    men hela jag känner mig gravid av någon anledning. Jag har förhöjd temp men känner mig inte sjuk, bara slö och likgiltig typ. Ligger nästan en hel grad över vad jag brukar. Vet att kroppstemperaturen ökar efter äl. Men någon som vet när den går ner igen? Är det samma dag typ som mensen kommer?

• Jagsara1988

Åh jag hoppas det kan va så. Har googlat också men står ju så himla olika att man blir knäpp 😅

Svar på tråden Clearblue ultratidigt