Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Snatteri by proxy

Mrs Moneybags skrev 2022-10-31 10:02:05 följande:

Har aldrig varit med om det, men jag är rätt så rak och tydlig, så jag skulle bara stanna till och omöjliggöra att någon gick efter mig. Så har jag gjort i spärren i tunnelbanan. Gå lagom långsamt så hinner de helt enkelt inte igenom bakom dig. 

Så brukar jag också göra, men ibland blir man knuffad. En gång bara brast det för mig och jag skrek åt killen att jag inte ville att han skulle tränga sig med mig och skule ge ** i att knuffas. Då stirrade alla på mig som om jag var galen, en tjej släppte igenom killen. Han tackade henne och tittade på mig och såg jätterädd ut. Han var ca 25 år och lång, jag är 50 år, kort vanlig kvinna...efter det försöker jag hålla mig lugn. 
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Kassako) skrev 2022-11-01 12:21:53 följande:
    Det som händer på det här forumet (jag har inte varit här länge och jag tror som det känns inte att jag kommer att fortsätta vara aktiv här heller) är att man kan svara en person, som man vill bekräfta i att javisst, det kan du ha rätt i. Sen kommer en helt annan person med helt andra intentioner och behov och ser det man har skrivit, och vill svara utifrån ett helt annat perspektiv, som i "sök hjälp" - fallet (Vet inte ens om det var du eller någon annan, jag har också helt tappat intresset för vem som är vem vid det här laget).
    Och så kommer det ju att vara i varenda tråd. Så jag tänker att det som till en början kändes kul och intressant, att starta en tråd och diskutera ämnet, för mig nu mest känns, precis som du säger, att jag antingen inte skriver något eller måste vara helgarderad för varje sak jag skriver. Och då blir det mycket tråkigare att skriva. 
    Jo, så är det. Man får ta det för vad det är bara...är själv här i perioder, lessnar men återkommer sen. Många vill bara provocera och även jag skriver lite tillspetsat ibland som i mitt inlägg ovan om när jag tappade det i spärren på t-banan...
Svar på tråden Snatteri by proxy