Inlägg från: Önskarsyskon2023 |Visa alla inlägg
  • Önskarsyskon2023

Vi som önskar bli gravida i vinter!

Vesterly: jag är långt ifrån expert men de du skriver låter rimligt. Så jag kör på gissning här nu så får vi se om det blev rätt! 😅

• Önskarsyskon2023

Tack för svar! Det som förvirrqr mig är att jag tog ett äl-test den 14e (om jag inte missminner mig med någon dag) som visade ungefär lika som ditt där nu. Och det var sista stickan så jag tänkte att ja men då kommer de här nu inom någon dag eller två ändå. Men det motsäger ju tempen. Vet inte va jag ska lita på? Får man så starkt på äl-stickor om det sen inte blir någon äl? På tidigare stickor har de varit väldigt väldigt svagt. Så det har stegrat liksom. 

• Önskarsyskon2023

Ja jag tänker att jag fortsätter som vanligt och ser! Och försöker att inte stressa för de. Jag blir liksom stressad av de på något sätt. 

men tack snälla för svar! 

• Önskarsyskon2023

Sucken: vad skönt att du kom med på listan! 🙌🏽 Men hoppas såklart att det ska ta sig exakt nu dom här dagarna istället! 😍 all lycka till till dig! 

• Önskarsyskon2023

Hej!! 

det verkar som att jag haft äl också men blir inte riktigt klok på när?! Jag trodde de gröna betydde äl men dpo ligger ju flera dagar efter. Vad tänker ni kring de här? Tror vi missat vår chans denna månad om jag tolkar detta rätt. Vi har inte haft sex sen den 15 pga uvi som inte velat ge med sig? hur tolkar ni de?

• Önskarsyskon2023

För mig går det nog bra. Jag testade med äl-test och fick starkt den 12e. så håller tummarna bara nu! Det står i appen premom som jag har att jag kan testa pdg på tisdag. någon som har koll på sånt? Vad är det ens? Känner mig totalt trög. När jag googlqr står det att det är ett test för att se om äl skett..? 
  • Önskarsyskon2023
    Anonym (Drömmen om ett plus) skrev 2022-12-18 16:09:36 följande:
    Då är vi på ungefär samma dag, håller tummarna för oss 😍 hmm, försökte också googla men fattade ingenting.. Men finns test att ta för att kolla om ÄL skett, tror det kan va det? 🤔

spännande! 😍 håller verkligen tummarna för alla här! Kul att följas åt! Tycker de blir lite enklare då. ja men då är det säkert de. Visste inte ens att de fanns såna test 🙈😅

• Önskarsyskon2023
    Anonym (Drömmen om ett plus) skrev 2022-12-18 21:23:49 följande:

Vad tror ni? Troligtvis så va ÄL senare än vad appen säger så den stämmer nog inte, men tror ni vi har en chans denna månad? 🤞

Ni har ju prickat in många och regelbundna dagar så en chans tror jag absolut att ni har! :) håller tummarna! 
  • Önskarsyskon2023

Jag skulle inte tempa denna månaden? men gjorde de ändå. 🙄 och nu går jag här och undrar vad min temp håller på med just nu...? Ska den gå så upp och ner på de där sättet nu efter äl? Haha. någon som har någon erfarenhet? 

• Önskarsyskon2023
    Ellie21 skrev 2023-02-05 12:36:20 följande:

Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida? Skäms
    Grattis till er som plussat!! Hjärta

tog en print på min kurva som jag la in den 19 december. Du ser ju hur den håller på. 😂 jag plussade sen på Julafton. Väldigt svagt men med digitalt sen på juldagen stog de gravid ❤️
    jag önskar dig lycka till! 
Svar på tråden Vi som önskar bli gravida i vinter!