Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

mjukiskläder på första dejten

Anonym (G) skrev 2022-11-04 15:34:23 följande:

En tjej kom på en dejt med mjukisbyxor. Inget jag uppskattade men baserade inte beslut om jag ville gå vidare med henne eller inte på detta. 

Jag dömer inte heller kvinnor efter nåt sånt. Jag har sett många kvinnor i mjukisbyxor som fick mig att tända på alla cylindrar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym skrev 2022-11-04 16:56:30 följande:

Att det är en slö person som inte ens tänker anstränga sig det minsta.
    Ingen man vill avla på. Hur ska en man som inte orkar dra på sig ett par byxor eller knäppa skjorta orka hålla sig vaken om nätterna med en hungrig skrikande baby? Nej tack!

Så en man med mjukisbyxor har också en oknäppt skjorta? Han kommer vara singel länge.

Nämn för en man på första dejten att du längtar efter bebis. Då blir dejten inte så långrandig och du hinner med andra saker du planerat.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym skrev 2022-11-04 17:25:40 följande:
    Har man mjukisbyxor har man inte skjorta, snarare en t shirt edyl
    Nätbrynja kanske?
  • Anonym (Kaffedraken)

Vad är snyggast, med eller utan tryck? Jag har med varg och drak-motiv. Stora tryck över hela byxan.

• Anonym (Kaffedraken)
    Spigger86 skrev 2022-11-05 07:26:57 följande:

Det är inget jag själv skulle ha på mig om jag gick på dejt. Men skulle inte ha något emot om kvinnan hade det. Bryr mig inte så mycket om hur folk klär sig.

Samma här. Jag gillar kvinnor som är avslappnade och som inte dömer ut en man direkt.
Svar på tråden mjukiskläder på första dejten