• Anonym (Ledsen/bitter)

Hjälp mig förstå otrohet

Ja, hjälp. Om man har barn ihop, flera stycken och samtidigt är väldigt noga med att bekräfta andra kvinnor på internet? Gilla bilder, vartenda en på fb och instagram och dessutom besöka porrsajter nästan dagligen o vet även att han varit medlem på dejtingsidor.. Känner mig så förnedrad :( fattar inte det är så respektlöst? Varför är det så viktigt för honom att hålla på såhär? Förstår att det handlar om bekräftelse men det är bara så sjukt att man kan utsätta någon annan för sån förnedring samtidigt. Eller är jag helt skev i hur jag känner och borde ?tåla mer? i dagens samhälle med sociala medier.. Tacksam för återkoppling kring detta (tror ni kommer säga jag är helt knäpp) vad ska man förvänta sig som trebarnsförälder liksom.

• Svar på tråden Hjälp mig förstå otrohet
  • Lynx123

Nej du är inte knäpp. Onekligen mår du dåligt av hans beteende. Har ni pratat om det? Tror inte att jag själv stått ut med en karl som höll på så...life's too short.

• Anonym (!!!)

Rövhål finns det tyvärr gott om. Frågan är varför du stannar hos honom fast du vet att han är ett rövhål? Leka psykolog åt honom ändrar inte på fakta.

• Anonym (Hanna)

Vilken tråkig situation TS. Beteendet har kommit nu efter tredje barnet alltså? Sexlivet får ju helt naturligt ett törn när man har småbarn, kan det vara en kombination av att han är missnöjd med ert sexliv och att de här sidorna kanske alltid funnits hos honom men att han dolt det för dig?

Svar på tråden Hjälp mig förstå otrohet