Inlägg från: Everlo00ong |Visa alla inlägg
  • Everlo00ong

Pulla efter utlösning

Anonym (Pulla) skrev 2022-11-11 15:17:51 följande:
    Pulla efter utlösning

Min partner kommer alltid minst 2 ggr när vi har samlag. Men vårt sex slutar alltid när jag kommit, oftast i henne. Har börjat fundera på att fortsätta pulla henne till ytterligare orgasmer efter det. Är det något som ni brukar göra och i så fall med sperma eller utan i fittan? Har inte tagit upp detta med frun ännu men tänkte överraska henne ikväll. Jag är ganska uthållig så hon kanske är nöjd efter att jag kommit men hon kanske också kan tänka sig fortsätta lite till? 

Om det är något vi brukar göra? Ja, vi kör alltid på tills båda kommit. Oftast jag först, men nästan lika ofta hon. Att komma och sen lägga ner är själviskt, och ett säkert kort att få partnern att tröttna på sex. Fingrar, leksaker, oralt, ingen av oss är rädda för den andras eller de egna vätskorna. Men smaken är som baken, och gillar man det inte ska man förstås låta bli. Men din ambition är fin.

Men hör med henne först! Alltid snacka om vad man gillar och hur man vill ha det. Det kan vara så att hon vill att du fortsätter, men det kan också vara så att hon är nöjd och det är alldeles för känsligt. Det är dut att chansa, och har ni inte bra kommunikation finns risk att hon inte gillar det men låter dig för att hon tror att du gör det för din egen skull. Man har allt att vinna på att faktiskt snacka.
Svar på tråden Pulla efter utlösning